haloj
nej lägg varken pengar eller tid på ""the wizzard"" som jag ser det, jag kan ju vara kass visserligen o någon annan lyckas men jag har dock gjort snart 30 pipor till 70cc så något har jag väll lärt mej o upptäckt, jakten går dock vidare på den fulländade pipan,, Aprillia gjorde ju ca 200 olika pipor till RSA o RSW innan frits o thiel var nöjda så det är ju ett gäng kvar

)
nä inget race för mej moppe världen är skit intresant men om man förstorar vad man vet om 70cc till 250cc blir det skojigare nu växer ju pipan fram till nästa steg 360cc 68mm slag 82mm borr högvarvig o troligen lite kuligare än 250cc. nästa steg blir ju yamarotaxen bara veven kvar nu o funkar det med strokningen så är nog den klar i höst.
total dragracing portning på rotaxen ca 75-100 tim med omsvetsning av cyl för att få mera runda transfer kanaler. och en speciell kammare, Tack söderman; pipan är en omräknad aprillia rsa och den blev kusligt lik BMP rotax pipan, men hur FN man får plats med en sådan boaorm runt en yzf450 ram:-// det vete Fn.
fick rådet att teckna en livförsäkring för jag fattar nog inte hur my pulver som kommer när pipan går in:-)))) troligen inte men man kan ju bara slå runt HAHAHAHA.
mvh