Halojj! Kirrade lite färg idag till buren, blir mattsvart bestämde jag mig för, fixade även lite durkplåt som jag ska ha för att bygga två täckplåtar, bilder på det kommer lite senare
Blir jävligt bra, lite svårt att komma åt på vissa ställen, men nu ska det maskeras ännu mer, fick gnugga ihjäl mig efter att ha maskerat lite dåligt, haha usch för det Har även fått vingen folierad lite grann, blir troligtvis att slita bort det som sitter nu och dra en över hela utan skarv i mitten
Hallå! Nu är det mesta maskerat och färdigt för målning! Så i veckan ska det målas
Skaffade mig även två Autometer mätare som jag fick köpa för ett bra pris, tack för det Ludde!
Halloj! All maskering är borta, allt damm är borta! Har även börjat lägga i lite mattor bara för att prova hur det ser ut, blir nog att behålla lite av originalmattorna. Började även titta lite på och bygga om fästet till mätaren i hörnet där, kapade ut lite tjock plexi som jag sedan folierar
Här kommer lite bilder:
Vart riktigt bra passform vid golvfästet av buren
Här jobbar jag på någon bättre lösning, lite dålig passform...
Halloj! Har hänt lite på bilen nu, tyget börjar ta mer och mer plats och det blir kanonbra! Har även pillat lite under huven och gömt lite kablar och dragit på värmestrumpor osv..
Blev lite tid i garaget i veckan och i helgen, alldeles snart klar med tyget i bilen, riktigt segt är det att klä... men men bara kötta på, snart klart då ska det kopplas in nya mätare och börja montera tillbaka allt i bilen