Polskt sprut 6 cyl sekventiellt
Moderator: backeliten
Re: Polskt sprut 6 cyl sekventiellt
Är den Svenska återförsäljaren av Ecu Masters sortiment.
www.ecumaster.se öppnar strax på svenska/engelska. Håller på med översättning och lite finjusteringar på hemsidan / manualen.
Vi har sålt och installerat många EMU Ecu, finns inget i den prisklassen jag testat som kommer ens i närheten.
Det uppdateras flitigt från deras sida och älskar när man ger dom feedback på förbättringar eller tillägg.
Mvh Mattias
www.ecumaster.se öppnar strax på svenska/engelska. Håller på med översättning och lite finjusteringar på hemsidan / manualen.
Vi har sålt och installerat många EMU Ecu, finns inget i den prisklassen jag testat som kommer ens i närheten.
Det uppdateras flitigt från deras sida och älskar när man ger dom feedback på förbättringar eller tillägg.
Mvh Mattias
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
Vad kostar ett standalone?
7995kr
6 inbyggda drivsteg till spolar, 6 spridarutgångar, inbyggd bredbandslambda, inbyggd 4 bars mapsensorer, dubbla inbyggda avgastempar.
6 inbyggda drivsteg till spolar, 6 spridarutgångar, inbyggd bredbandslambda, inbyggd 4 bars mapsensorer, dubbla inbyggda avgastempar.
PSIMotor.
Är det utan lambda och några givare?
Givare till vad? Där är en rullmeny där du väljer vilka givare du kör med.
PSIMotor.
Hur bra är ecu master sprutet idag om man jämför med t.ex vems eller ett link g4 atom (vad gäller funktioner samt support o enkel programvara för mappning)?
Har sneglat lite på dessa 3 sprut då dom klarar av porschens udda trigger lösning med 132 tänder på startkransen så jag kan använda original kabelhärva.
(tror att även nya ms3 ska klara porschens triggerlösning).
Vad skulle ni välja?
Har sneglat lite på dessa 3 sprut då dom klarar av porschens udda trigger lösning med 132 tänder på startkransen så jag kan använda original kabelhärva.
(tror att även nya ms3 ska klara porschens triggerlösning).
Vad skulle ni välja?
PORSCHE 944 TURBO
Jag kör det I min Porsche 944 känner två till som kör det(volvoturbo,bmwturbo) det fungerar perfekt för oss alla tre.
Lätt mappat och funktions rikt.
Mvh//Eckan
Mvh//Eckan
EMTUNING.SE
Erik Malmström
Köping
Västmanland
Bromsar bilar i navdyno.
Portar, MIRA Fräser samt flödar toppar.
Bygger:
Porsche 944 Turbo -88
Åker:
Audi A4 Avant 2.7TDI -07
Erik Malmström
Köping
Västmanland
Bromsar bilar i navdyno.
Portar, MIRA Fräser samt flödar toppar.
Bygger:
Porsche 944 Turbo -88
Åker:
Audi A4 Avant 2.7TDI -07
Konstigt att inte kineserna säljer ms sprut för en femhundring, jag har sökt på ali utan att hitta något och ett sprut som folk kan löda ihop själva lär ju inte kosta många kronor att bygga?
Eckan skrev:Jag kör det I min Porsche 944 känner två till som kör det(volvoturbo,bmwturbo) det fungerar perfekt för oss alla tre.
Mvh//Eckan
Precis, jag har installerat och kalibrerat runt 40-50st i alla möjliga bilar och sålt jättemånga. Jag kan lägga ut en mappningsguide om någon är intresserad så ni ser hur lätt det är med lite tips och trix?
Mvh Mattias
PSIMotor.
Självklart intressant!Mattias J skrev:Jag kan lägga ut en mappningsguide om någon är intresserad så ni ser hur lätt det är med lite tips och trix?
Ja att du kör med det Eckan vet jag ju då jag har mailbombat dig på 944 forumetMattias J skrev:Eckan skrev:Jag kör det I min Porsche 944 känner två till som kör det(volvoturbo,bmwturbo) det fungerar perfekt för oss alla tre.
Mvh//Eckan
Precis, jag har installerat och kalibrerat runt 40-50st i alla möjliga bilar och sålt jättemånga. Jag kan lägga ut en mappningsguide om någon är intresserad så ni ser hur lätt det är med lite tips och trix?
Mvh Mattias

Mattias vilket skulle du välja mellan vems o ecu master?
Skulle vara jätte schyyst med en liten guide

PORSCHE 944 TURBO
- kickassford
- För mycket laddtryck
Mattias, vad kan nu ett ecu-master göra som inte ett fullbestyckat vems kan göra?
- Full gas spar tid
Ganska precis det jag menade....DLS skrev:Skulle vara jätte schyyst med en liten guide

Gör en bra guide i en egen tråd för "systemet" Mattias!!!
Finns ju fler "guider" här på forat......
Fixar en tråd killar 
Har börjat på inlägget, jävla massa bilder och text

Har börjat på inlägget, jävla massa bilder och text

PSIMotor.