En vanlig grå 940 B230 8V! -SÅLD

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
Användarvisningsbild
Deztallica
Forumsberoende

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av Deztallica »

Svar ja, den har blivit om möjligt ännu fulare för att den har stått utomhus ungefär en så där sex, sju månader. Men lite rost har ingen dött av, precis som i mina lungor.

Just nu så vinner växellådan striden då den inte vill släppa trots generösa mutor.
Den har kanske vunnit striden, men inte kriget.
Nu inväntar jag bara donationer och annan skit.

Trots att man är gräddan på eliten i alla segment och generellt sett en genomgående fantastisk människa, atlet, uppfinnare och dubbad riddare så är kommentarer alltid trevligt, snälla som rent av hotulla, och dom gör det lite lättare att svälja taggtråden och faktiskt fota skammen och skriva några rader.

Ikväll blir det ännu en omgån psykologisk krigsföring mot växellådan och tänkte implementera musiktortyr med hjälp av populärmusik.
Om även det misslyckas så får jag ta till primalskrik.

Bild
STIL&FASON!
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
Phranz
För mycket laddtryck

Inlägg av Phranz »

Underhållande som vanligt :) Är det styrstiften som vägrar släppa taget?
kymi
Lite mer laddtryck

Inlägg av kymi »

Du verkar dum.
Men jag är värre om det hjälper?
Här följer man din tråd med stort intresse och följer med i motgångar och motgångar i hopp om att bilen skall bli klar.Men är man som vi,tydligen född i en formsvacka,så får man glädjas åt det lilla.Som att man vaknar i sin säng,och inte på golvet.Great success.
Har velat skriva och stötta under flera år,men inte kunnat det pga att jag inte kunnat regga mig på detta trevliga forum.Användarnamnet var upptaget,mailadressen fel och upptaget det också.Nu några år senare inser jag att jag visst har varit reggad,men inte inloggad.Sen 2009....Vem är dummast nu då?

Har själv ett projekt som är tänkt att man skall kunna sprätta med,men soffan är ju mysig näöstan hela tiden.Däremot kan man få tips och ideer om hur man inte skall göra.Jag tackar för tipsen.

Hoppas jag sporrat herrn till nya stora misslyckanden och små framsteg (eller var det tvärtom?) Väntar med glädje och stort tålamod på nästa intressanta uppdatering.
Med vänlig hälsning Andreas
Andreas Nilsson
Användarvisningsbild
Deztallica
Forumsberoende

Inlägg av Deztallica »

Jag tackar hövligast för både lovord och påhopp.

Jag har hittat felet.
Felet berodde återigen på min ignorans och okunskap. Jag tänker beskriva felet med en bild men inte än, den bilden måste färdas från verkligheten till kameran, från kameran till datorn för att sedan genom cyber space-världen på något sätt hamna här. En lång process.

Motivationen var hög, men den försvann som islams humortolerans.
Kanske ska sadla om som frilansande livsstilscoach och motivationspresentatör.

Eftersom bilderna inte hittat hem eller för att jag är lat så lägger jag in en bild på slät kopp kaffe istället.

Bild

Stay in touch,
Stila vidare!
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
smidy
För mycket laddtryck

Inlägg av smidy »

ehh en slät kopp kaffe?? det enda sättet man kan få den kaffekoppen slät är att känna på den på skärmen....den är ju för jävulen både konkav och konvex dessutom ser man bubblor i själva kaffevätskan, så inte en där är den slät...skärp dig!! bara för att du postar på internet kan du inte föra fram dina teorier som sanningar, nu har du tur att jag är på gott humör, det kunde ha blivit en anmälan till internetinspektionen om spridandet av desinformation.
kymi
Lite mer laddtryck

Inlägg av kymi »

Bra påpekat där,reagerade också på hans konstiga resonemang ang den svängda koppen.Jag är lättlurad och gick nästan på denna luring.Som de som läser koranen.
Andreas Nilsson
Användarvisningsbild
Deztallica
Forumsberoende

Inlägg av Deztallica »

Först och främst, jag ÄR sanningen.
Och nu tror jag minsann att ni skojar med mig.
Din skärm är alltså konkav OCH konvex?
Konvex kan jag köpa, men då menar du att du sitter vid en gammal CRT skärm. Är det samma skärm som du hade när du blev självutnämnd inofficiell skolmästare i Counter-Strike 2003?
Men, jag tackar för påpekandet.

För den intellektuellt utmanade så bidrar jag med googlandet.
"Slät : Som saknar tillsatser eller tillbehör, ingenting annat än, ensam, uteslutande"
"Exempel : 'En slät kopp kaffe - utan vare sig mjölk, socker eller något att äta till".

Nu åter till något helt ointressant. Felet var :

Bild
Tack för mig.
STIL&FASON!
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
ogge
Forumsberoende

Inlägg av ogge »

lustigt.. vad är det för lamell?

jag har haft problem med alla mina tiltonlameller till min evo att dom går sönder i spinesen
Tack till;
Enarsson Bil & Plåt - Volvo 740 660whp 754wnm @ 2.5bar
Engson motor - Evo 1a 500whp 526wnm @ 2bar
Smedjan sweden - Volvo 850 838hk 879nm @ 2.4bar
Witune - Evo 3 612whp 690wnm @ 3.0bar
Oggeracing - Evo 2 778whp 705wnm @ 2.1bar
Användarvisningsbild
Deztallica
Forumsberoende

Inlägg av Deztallica »

ogge skrev:lustigt.. vad är det för lamell?

jag har haft problem med alla mina tiltonlameller till min evo att dom går sönder i spinesen
Den är en fyrpuckad ofjädrad, gissar på att det är en KEP eller liknande lågprisare som alla säljer. Från Dynotech. Problemet är nog att jag i ALLA år och ALLA kopplingsbyten har haft lamellen åt fel håll (lita aldrig på internet) så ingående axel har bara greppat halva splinesen, men först nu var effekten tillräcklig för att orsaka ett problem.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
Jens.k
För mycket laddtryck

Inlägg av Jens.k »

Deztallica skrev: (lita aldrig på internet)
http://vet.hut.nu/?id=15

:thumbright: för tråden i övrigt
Jens Karlsson
smidy
För mycket laddtryck

Inlägg av smidy »

tyvärr har jag inte kvar skärmen från då jag utnämde mig själv till mästare i Counter-Strike 2003, denna jag har nu är skitkonstig, jag förstår mig inte alls på den, det är alldeles för många knappar för att ställa in skärmhelvetet, bl.a hela jävla alfabetet, så den måste vara väldigt avancerad. angående ditt googlande över huruvida en kopp kaffer är slät så kan vi inte vara säkra då vi inte har möjlighet att smaka på vätskan, bubblorna kan mycket väl komma ifrån att någon har satt i en sked socker...det var ju roligt att du iaf fått problem med din lamell :hihi:
Användarvisningsbild
Deztallica
Forumsberoende

Inlägg av Deztallica »

JA!
Jag delar gärna mina så kallade erfarenheter, men det är bara erfarenheter om man lär sig något utav det, vilket jag aldrig någonsin har gjort.
Förutom att man absolut bör tänka efter jävligt noga när man har hackat färsk chili.
Fast, jag kan inte påstå att jag lärt mig utav det heller för att antalet gånger jag har legat i fosterställning med en djävulsbränna i diverse kroppsöppningar är häpnadsväckande.
Se det som en varning.

Jag har inte gjort särskilt mycket. Så jag har inte så mycket att berätta. Och som vanligt så har jag fler frågor än svar.
Men jag gör mitt bästa, och inte ens det är gott nog.

Bild
Slängde ur allting ur motorn på en ostädat, smutsig och värdelös bänk. Precis som mig.

Bild
Ordning och reda är något jag lever efter. Kallar du inte det här ordning och reda, då vet jag inte.

Bild
Jag lastade in allt jävla skrot och åkte till Tommy som lovade att köra dom i diskmaskinen på jobbet.

Bild
Åkte tidigt SOM SATAN ut emot solnedgången för att köpa narkotika.

Bild
Är det någon som förstår vad som har hänt?

Bild
Förstår fortfarande inte...

Bild
Nu jälvar är det dags för hårdhandskarna. Nu är det allvar!

Bild
Reaktionen när jag berättar att jag bygger en Volvo.
SKÅL!
Önskar mig själv lycka till.

Det var allt, om än lite.
STOL&FASAN!
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
swedahl
Lite mer laddtryck

Inlägg av swedahl »

Bild

Ta det som du vill, men jag försöker vara snäll, jag tror helt enkelt att du har oändligt med potential :hihi:

BTW, mest underhållande tråden jag sett!!!
Min pappa har levt hela sitt liv i celibat..???
Användarvisningsbild
Deztallica
Forumsberoende

Inlägg av Deztallica »

swedahl skrev:"Ta det som du vill, men jag försöker vara snäll, jag tror helt enkelt att du har oändligt med potential :hihi:

BTW, mest underhållande tråden jag sett!!!"
Ja det är inte första gången jag jämnställs med Einstein.
Jag är hellre ett missförstått geni än en glasklar idiot. Eller var det tvärt om?
Jag tackar för dina vänliga ord, och din uppenbara brist på hjärnceller sopar vi under mattan.
Man kan ju inte gilla den här skiten.

Tack.
Nu styr vi vidare mot nästa misstag.
Bara skammen kan sätta stopp och det har vi ingen.
Stil&fason!
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
kymi
Lite mer laddtryck

Inlägg av kymi »

Den där grejjen på biltaket,nä,inte den,turbon menar jag.Om nu bilen hade funkat,hade den varit trevlig till ett rödblock?Vilken modell och storlek?Letar på en väldigt begränsad yta efter nästa uppgraderingsmotor,och behöver då en lite större tingest än den som tjänstgör i skrivande stund.

Lovar att inte ställa fler svåra och tillsynes obehagliga frågor i denna tragiska tråd,men vill ju inte göra samma misstag som HerrFröken gör,gjort,funderar på.

Förlåt om jag upprör känslor såhär en fredagskväll efter Lets dance.Ska skärpa mig.Men inte lätt när man druckit öl.Förlåt.
Andreas Nilsson
Skriv svar