David, gjordes på Jönköpings motorrenovering. De har blocket annons där priserna är angivna.
I övrigt har bilen körtsigenom en vända på dynon inför säsongen.
På maxladd ser kurvorna ut enligt nedan.
Och låg.
Har haft lite tendenser till onormalt högt tryck i kylsystemet, övertrycksventilen i locket har inte öppnat med slangarna indikerar tryck. Har skaffat nya topppackningar och bultar om det skulle bli aktuellt att med ett en rivning.
Har egentligen för litet expansionskärld, kommer från Golf III. Skulle gissa att mitt system rymmer det tredubbla.
Trots det funkade det klockrent förra året. Att det skall vara sånt renoveringsbehov på oöppnad motor från -93 med 643whp
Har kört några vändor på vägen med gott resultat och kommer köra mer för att se hur det verkar om det bara är jag som är nojig.
Växellådan och kopplingen känns bra efter genomgång och renovering
Fick även dit vinterns uppgradering, D2 bromskit. 356mm med 6-kolvsok fram och 330mm med 4-kolvsok bak.
Tack till Streetperformance för bra deal!
http://www.streetperformance.se/
Årets upplaga av D2 oken är "smidda" ur ett stycke. Lättare och starkare sägs det. Genomgående bra kvalitets
kännsla på grejorna. Ska bli intressant att testa dessa på banan.
Bakskiva med lös "trumma" för fungerande handbroms
Bolt on, nästan. Bakre bromssköldar fick ge vikan.
På plats.
