Dasty skrev:Blir fint Stefan! Kul med fler 635turbo projekt.
Mvh
Danne
Tackar Danne
Det verkar finnas mer hajar med pulver i sverige än man tror

Tycker du får starta en projekttråd om din grymma 6serie med m5 turbomotor
Bygget står lite still just nu då båten görs iordning för säsongen, men lite har det hänt.
Har grejat vidare med insuget, men det är trångt och har inte kommit fram till hur jag ska få plats med ett vettigt plenum.
Har börjat lite i papp, men det sket sig, så jag lämnade det och rev ner bakvagnen istället. Lånade en högtryckstvätt som klarar 150°C, tyvärr var det lite dåligt tryck i den, men värmen gjorde susen

Den verkar ha varit underredsbehandlad ett antal ggr genom åren den här bilen, men under all skit så tyckte jag bakvagnen inte var allt för rostig iaf:thumbright:
Kommer bli nya originalbussningar till bärarmarna och sen har jag tänkt svarva polyuretanbussningar till bakvagnsbryggan och difffäste.
Har en kompis som har en uppsättning powerflexbussningar till en e34 liggandes. Någon som vet om dom stora till bakvagnsbryggan passar e24/e28?
Sen har jag köpt mig fälgar till bilen!
Har varken fram eller bakvagn på bilen så dom är bara ditställda, men det syns ju på ett ungefär hur det kommer bli
BBS RC300 och RC301 8,5x18 och 10x18 som det sitter michelin pilot sport 3 235 40 18 och 265 35 18