Ja hur ska man summera gatebil
Jävligt mkt småstrul innan, efter att jag stökat iordning toppen med nya ventiler så ville inte bilen starta.
Från ingenstans hade jag triggerstörningar så den inte ens startade

Felsökte och funderade på deti säkert 1,5 dag innan jag lite motvilligt gick med på göre en ny provisorisk 12-1 skiva på remskivan och en GT101. funkade ok

Provkörning och drar av en ytterknut fram så hjullagret separerar, släp hem och då läker det servoolja som fan.. Knuten går bra byta och dra ihop lagret, servot visar sig vara ett koppel på pumen som läker, inga synliga skador men det håller inte ens tätt för höjdskillnaden från behållaren
Efter många om och men så kom vi iaf iväg.
Första körningen på fredan går bra tills servoremmen (som jag glömde byta..) hoppar in i triggern så bilen stannar på tvären mitt i kurvan efter startrakan, great.
Ny rem och triggergivare så var vi ute igen, med en tryckslang jag glömt dra, hinner ut en gång till på samma pass å får svartflagg på första varvet.
Sista passet hinner jag några varv innan bilen dör mitt i breisladdkurvan, ryker mkt och rinner olja

Nu har triggerhjulen lossnat och tagit vägen ut via oljefiltret.
Med nytt filter och lite ny olja så provar jag koppla in gamla triggern igen, knappar in inställningarna för den och gör en triggerlogg, felfri

startar

man ska inte förstå allt tydligen..
hinner köra ett par varv mitt på dan till en innerknut bak far, enda vi inte har med förståss.
Lyckas ragga tag i ensent på lördagkväll iaf så jag kan köra söndag.
Första passet ut på söndag, varmkör och ska bju ur den på bakrakan, veckan hjulspinn på 4an

då är haldexpumpen död

aldrig varit med om att en bil kan spinna så mkt...
De enda possitiva är väl att bilen är "hel" och att jag har 20stnya däck kvar att slira på
Och att bilen går sjukt bra när det funkade