Erland:
Jag anser att det ligger till så här i jakten på Hp och det har jag bromsa fram flera gånger finns inga genvägar samt att akta mig att säga att det aldrig går. Jag har större % sats under ventilen
Bra topp + skit kam+ bra Ex komplett system+ bra Inlopp+ Bra tändsystem = Inte bra
Skit topp + bra kam+bra Ex komplett system+ Bra inlopp+ Bra tändsystem= Inte bra
Bra topp+ bra kam+SKit ex system+ Bra inlopp+ Bra tändsystem= inte bra
Bra topp +Bra kam + bra Ex system+ skit inlopp + Bra tändsystem = inte bra
Bra topp + Bra Kam+ Bra Ex+ Bra inlopp+ skiit tändsystem= Inte bra
Bra Topp +bra kam+ Bra ex + Bra Inlopp+ Bra tändsystem = Succé
Med detta vill jag ha sagt att det är många som glömmer detaljer samt kedjan av komponenter som ska lira ihop. När jag jobba som mest med 2t motor utvecklingen så var det så många som förkasta som mycket bra modds pga att dom aldrig fatta vad det behöver för att de ska blomma ut. Man hörde att alltid många påståenden om massor av saker som man hade forska i funnit som mycket bra men blev förkastade av andra men var å en gör som man vill

Är nöjd med det jag funnit där och de engagemanget och intresset är nu riktat mot 4t sidan. Hittar inte motivationen att fortsätta med 2T men det resultera i 34 totala Mästerskaps guld under 12 år flera hundra deltävlings vinster med detta vill ja få fram att man kan jobba sig till resultat genom miljoner vägar och många leder till nått bra men flesta leder till skit.