Runebing, välkommen till forumet. Jag föreslår att du skapar en tråd för dina projekt så vi kan följa dem där
Jag kommer inte tillverka fler B30-axlar om det inte finns minst 3st garanterade köpare. Ganska snäv marknad skulle jag tro
Har försökt få med mig några på detta tåg, men tyvärr ingen som ville/kunde.
Igår vad det ännu en dag med åkermannen. Nu börjar maskinen bete sig som den ska i mitt tycke, även om jag vill ha en längre sticka också...
Fixade så P1 även hjälper till vid grävning. Jag fick tag i ett nytt hydraulschema, allt klarnade då, det skiljer tydligen på modellerna före och efter nr3405.
Hittade en 24v ng6, men saknade ett block, så det fick bli lite fräsning av ett 7075 ämne
Och så lite rördragning... Gjorde blocket lite väl stort (fräste bara rent ytorna av en bit jag hade liggandes), men efter lite slipning av kanterna på ng6-ventilen fick jag dit paketet.
En pump parallellt med P1 som man ställer så den vinklar av redan vid typ 50bar och helt vid kanske 100bar hade nog gjort susen för att få upp farten när man gör lättare jobb och ska lämpa material etc. Nu måste man ju varva i onödan när man ska svänga runt i hyfsad fart.
Det finns bara lösningar....
MVH/
Simon