![:thumbright:](./images/smilies/icon_thumright.gif)
Efter att jag misslyckades så kapitalt igår genom att sätta lamellen åt fel håll så var man ju inte jättesugen på att riva ner kardan, låda och tryckplatta idag igen, men jag gick ut kring 15:00 och blev precis klar med byte och provtur. Gick lite fortare idag. Hann bygga om växelspaken också.
Problemen var inte helt borta idag heller... låsringstången gick sönder så jag fick offra en ny tång till att slipa en ny, som fungerade mycket bättre än den gamla.
![Bild](http://i.imgur.com/Ihxp8ND.jpg?1)
Växelspaken förlängd 25mm emellan kulan och sprinten. Det här visade sig vara alldeles för mycket så den tog jag ner och kortade till 20mm igen.
![Bild](http://i.imgur.com/7gfbt2bl.png?1)
Kört några mil lugnt nu och testar lite allteftersom. Kopplingen känns mycket bättre än förut. Slirar inte ett dugg. Under en gran var asfalten bar, självklart la jag en provbörn och det gick ju bra. Väntar på att saltbilen ska dra igenom byn så jag får testa på ren asfalt
![:hey:](./images/smilies/hey.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:hihi:](./images/smilies/hihi.gif)
Tänkte montera inredningen ikväll så jag lägger upp lite bilder på hur det blev sen.