har ingen lit till den sidan. står koppar ring packning och är bild av en stål packning.
jag vil ha den packning man får till bmw, altså vanlig packning med lösa rostfria ringar med spår.
DreRacing@ skrev:har ingen lit till den sidan. står koppar ring packning och är bild av en stål packning.
jag vil ha den packning man får till bmw, altså vanlig packning med lösa rostfria ringar med spår.
men motornord verkar ha
DLI var bara första bästa länk som dök upp när jag sökte på artikelnumret...dom verkar finnas att köpa på många ställen
Fått info ryktesväga märker jag, inte mycket som stämde.
5558 bör turbon vara, finns ingen 5557 vad jag vet, har jag skrivit det är det en tangentmiss som jag missat.
Lyft toppen på Sierran. Bultarna satt väldigt löst då de hade förmodligen sträckt sig. Men hittade även ...
ventilmärken på alla cyl
Visade sig tillslut att det måste vara förra ägaren av motorn som gjort ventilsallad och monterat på en originaltopp innan han sålde, kan dock inte minnas om jag faktiskt bytt toppackningen och bultarna under mina ägor för då borde man sett och känt.
Haft förgasarmek av bästa sort.
Efter och före bild på munstycken.
Fick dumma idéer att göra elschema ... av den värre skolan
Sen har BMW:n åkt på rostlagning.
Notera den mysiga sandstranden efter all blästring
Vad är de för elprogram du använder för att göra sånt fint elschema, kan man ladda ner de någonstans? Letat som fan efter ett bra enkelt program att göra scheman i
Big Al skrev:Använde CADian där, tror det är ovanligt program är vad företaget använder iallafall. Hemma kör jag med el CAD delen i solidworks.
Fördelen på jobbet är att alla lite ovanliga symboler redan finns
Okej, solidworks är de köpt eller går de att ladda ner? Är igentligen inte ute efter symbolerna utan bara kunna göra ett snyggt elschema så man vet hur allt är kopplat för att underlätta felsökning i framtiden