Detta märktes dagen innan vi skulle på semester med Amazonen så släggan fick tas till.
Nu tänkte jag råda bot..

Kul att du följer. Det är ju roligt om man kan få med sig familjen på en sväng ibland, ökar förståelsen för tiden man lägger i garaget.dahla skrev:Jag tycker det är kul att läsa och se vad som görs på alla gamla bilar... speciellt när det även är bilar som används av hela familjen
Det är3,75" backspacing på dom. Det fanns samma fälgar med polerad kant eller helpolerat också som hade 4,5" backspacing och dom hade suttit som en smäck. Envis som man är så ville jag ha i gjutet utseende.Steve skrev:Vet du nån ET eller backspacing på dom?
Kollat på tyrestretch.com?
Det går inte att flytta ut gångjärnen närmare dörrbladet, lika mycket som dörren är breddad? Då skulle dörren inte stjäla lika mycket plats framåt när den öppnas.blackadder skrev:När jag trodde att jag var färdig med dörren skulle jag öppna den......
Det visade sig att jag var tvungen att justera dörrspringan också, om man ville öppna dörren mer än 30cm...
Tack!Klabbe Persson skrev:Snyggt jobbat!!!
Ja, det är ingen dum ide.JoBy skrev:Det går inte att flytta ut gångjärnen närmare dörrbladet, lika mycket som dörren är breddad? Då skulle dörren inte stjäla lika mycket plats framåt när den öppnas.blackadder skrev:När jag trodde att jag var färdig med dörren skulle jag öppna den......
Det visade sig att jag var tvungen att justera dörrspringan också, om man ville öppna dörren mer än 30cm...