bakaxel 140-73
-
- Lite mer laddtryck
- Kontakt:
bakaxel 140-73
det är så att jag har köpt mig en 140 traktor och jag tyckte att den var för hög så jag tog bort dämparna,fjädrarna och genomslags gummina i fram.. det gick juh rätt fort.
men sedan när jag skulle börja i bak tog bort fjädrarna och delade på denomslags gummina gick oxå rätt bra tills jag skulle hissa ner den ena däcket tog i skärmkanterna hur kan det komma sig ?? det är som att hela axeln har flyttat sig i sidled
men sedan när jag skulle börja i bak tog bort fjädrarna och delade på denomslags gummina gick oxå rätt bra tills jag skulle hissa ner den ena däcket tog i skärmkanterna hur kan det komma sig ?? det är som att hela axeln har flyttat sig i sidled
-
- Lite mer laddtryck
- Kontakt:
-
- Forumsberoende
-
- Lite mer laddtryck
- Kontakt:
-
- Lite mer laddtryck
- Kontakt:
i bak sitter det dämpare så det e fixat nu men ifram så var båda fästena bort rostade och så satt det bara en dämpare i fram men det ska jag fixa så fort jag får pengar...
men som sagt det e en a-traktor ska juh bara köra i 30 km så det kanske inte behövs så mycket till fjädring.... nu ligger framvagnsbalken 4 cm från backen
men som sagt det e en a-traktor ska juh bara köra i 30 km så det kanske inte behövs så mycket till fjädring.... nu ligger framvagnsbalken 4 cm från backen