Står inte still helt i garaget iallfall har kopplat klart LH 2.4 samt fördragit kablar samt vacumledning till
tryckvakterna om jag ska koppla in tändbackaren etc samt monterat tanken så nu saknas enbart avgassystemet så kan de nog teståkas lite
Gjort nytt tryckrör som de inte är så mycket grunkor på
Dessa verktyg underlättar väldigt mycket samt den roterande filen när man inte har nog stora borr
Händer lite trots allt,Är i full färd att byta alla bromsrör samt sätta dit stålomspunnet när man ändå håller på,Just nu koncentrerar jag mej på att göra en reggning och besiktning så snart som möjligt så man får åka lite med den i år..Är ju så att jag turbokonverterat en B230F så lär ju ha bromspapper,Måste detta vara utfärdat precis innan reggningen för att vara giltigt tro ?
Köpt hållare för bromsrören fram så de blir lättare att få isär samt 13G ut fläns m.m
Köpt kinagrenrör samt en gt3587 som monteras efter reggning
Liten zf måste man ha
1030 4:10 ur pga reggning
1031 införskaffad
1031 efter endel bortknakande av rost etc
Har även köpt nya bussningar till hela bakvagnen som ska i innan axeln ska upp men måste skaffa verktyg för detta så man kan få i dom stora bussningarna i axeln
Går sakta framåt då man har alldeles för mycket grejer som krånglar,T.ex traktorgrävare,gräsklippare som de ska skruvas i Nån som har en downpipefläns till 13C med konan etc så man kan skarva på 3" ?
Ja då försöker jag ladda upp lite bilder via postimage på bilen i fråga och hoppas de funkar,Har fått ihop bromsrörena dock börja varningskontakten läcka så har beställt en ny som bör komma nästa vecka med lite tur,Har även monterat en 13G turbo samt satt ditt ett 3" jt system