Ja! I Fredags anlände ett mycket stort paket innehållande ett rocket Bunny V1 kitt (dock utan breddare) stort tack till bluepower.se som fixade fram det med mycket kort varsel!
Så vitt jag vet så är det samma front mellan version 1 och version 2, det enda som skiljer är att man sätter på canard vingar och läpp. Så i framtiden kan det troligen bli en diffuser sär bak istället för kofångaren! Men jag vill gärna köra med version 2 skärmbreddare då som e mycket snyggare därför avvaktar vi en stund med dessa..
Då Jag fortfarande inte har fått några skärmar så beslutade jag mig för att börja med baken!
Ja!! Passformen var inte den bästa far from it!! Men efter en helt del knåp så gick det!
Glipan mellan över del och ljuslisten lösta jag genom att popnita fast dom och göra dom till en och samma del!
På sidorna ville jag ha det platt emot inte flared som det var då jag fick det! Fram med kapen, slipen och glasfiberspackel!

Fixade även dom små glappen högst upp i hörnen genom att först maskera på bilen skruvafast stötfångaren och trycka in spackel i skarven! Perfekt passform..
Det blev inte mycket kvar av krockbalken!

Och lite mer måste bort men den är ju bra stöd! Åtminstone delar av den!;)
Det va allt för den här gången! Ska tillverka lite mer stöd åt bakdelen senare och ge mig på kjolarna!! Ha de!