Har monterat min Willwood ventil till bakbromsarna.

Gjorde ett fäste med svetsmuttrar på baksidan.

Här nere sitter den. Blir ju kanske inget man justerar lite snabbt och lätt

Går att komma åt den hyfsat bra underifrån iaf.

Med det gjort kunde jag dra bromsröret till bakaxeln, bygga fästen för bränslefiltret, svetsa i bultar i golvet för att fästa bromsrör och bränsleslangar i.
Egentligen kunde man ju bara dragit självborrande skruv rätt i golvet, men jag ville inte ha det där det inte är dubbelplåt på ovansidan.

Fyllde på soppa i tanken, min svetslagning av undersidan håller tätt

Spolade igenom slangarna för att få ut ev. skräp från montaget och skruvade fast dom.
Med detta så är bränslesystemet klart.
Sitter en Walbro 255 l/h i tanken, bränslefilter till 740(?) och sedan slang till matning & retur från Speeding som garanterat ska tåla E85. Är 8 mm invändigt.
I princip är ju bromssystemet komplett med, när jag har rätt ut kopplingscylindern och fixat returfjäder till den så kan jag montera pedalstället och därmed bromspedalen så att det går att lufta & se så att allt håller tätt.
I övrigt har jag gjort lite smågrejer, skruvat ihop lite mer på bakvagnen i väntan på stötdämparna så bara dom dyker upp så ska det vara klart med.

Hade inga pluggar till EGT nipplarna så jag tiggade ihop några från huvar som hade rätt rörgänga.

Kapade loss fästet till reaktionsstaget så att det blev lite mer plats när man skulle greja med anslutningarna på fuelrailen.
/David