Vissa mindre Holsets är baserade på Mitsubishi (många delar passar emellan) men tyvärr går det inte att montera Core från en 221W rakt i ett 940 hus och det beror på att turbinen i den är samma som i TD04HL, ska man lyckas så blir det en del slipjobb då det skiljer 2mm i diameter på exducern. Visserligen kommer Jens att greja att slipa upp det med portningsverktyg men det är ju inte något "bolt on"
Man kan också lika gärna ta nån av 16T-19T och göra likadant.
Jag tycker det ska köras en HX40 med liten kompressorinducer på oportad topp och rampat laddtryck för att plocka det som behövs på höga varvtal.
HX40 turbinen är tillräckligt stor för att kunna flöda för över 450Hp utan att ha W/G öppen och det räcker till mycket tryck på höga varvtal som kan kompensera för ett lågt flöde i toppen. Min gissning är att det krävs 2.6 bar ungefär för att få 450Hp@ 7000+rpm.
HX35 har underdimensionerad turbin och det är ännu sämre på den som kallas "super"

Varför inte en Holset i ett Garrett T3 hus från äldre 740 eller 240? det blir ju väldigt "bolt on"
såna hus svarvas ofta om för att svälja S-200/K28/HX35/40. För övrigt skulle en S-200 göra sig allra bäst på motorn och då en med 51x80mm kompressor samt 64x74mm turbin - perfekt i ett Garrett T3 hus.
Tänk på att moderna bilar aldrig har en "rak" laddtryckskurva, det räknas som "stenålder"