-
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Kontakt:
Re: Flipper flash med AQ171C
börja med att kolla om motorn är i bra skick. ganska vanligt med krokiga ventiler på den motor typen. då hjälper det inte med insprutning för att få dem gå bra.
sen måste du få dit en BB lamda i grenröret där det inte är nå vatten eller ett rör hylsa igenom vatten mantligen med ett rör därifrån till en lamda annars får du alldrig till mappningen nå bra.
kul med båt jag har haft några roliga båtar igenom tiderna men inget super seriöst direkt.
mvh jens
sen måste du få dit en BB lamda i grenröret där det inte är nå vatten eller ett rör hylsa igenom vatten mantligen med ett rör därifrån till en lamda annars får du alldrig till mappningen nå bra.
kul med båt jag har haft några roliga båtar igenom tiderna men inget super seriöst direkt.
mvh jens
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
-
Senast redigerad av zponka den sön jul 07, 2024 5:35 pm, redigerad totalt 1 gånger.
-
Senast redigerad av zponka den sön jul 07, 2024 5:35 pm, redigerad totalt 1 gånger.
Tjusigt hantverk!
Kul projektet! Har det hänt något mer sen senaste uppdateringen?
DropBear, spännande, hur fick du tag på en sån, har ju inte funnits många i omlopp?
Porsche 924 turbo
-
-
- För lite laddtryck
Kul projekt, berätta gärna hur det har gått!
Jag hade ett tag funderingar på att stoppa ner en volvo-femma i en flash men det slutade med att jag köpte en med en modernare penta-v6 i.
Jag hade ett tag funderingar på att stoppa ner en volvo-femma i en flash men det slutade med att jag köpte en med en modernare penta-v6 i.