var nära att det blev en huv i glasfiber med 4 huvlås men byngligheten vid exv olje koll osv fick mig att avstå.
fronten är en gammal frontplåt från en tysk. (gissa vilken)
baken är knäckt ur en slät plåt och inget av orginal sandplåtar har återanvänts.
de blir inga bilder av nå motor... ser för d-jligt ut
bytte till denna mitt under brinnande bus sommar,
rött block å gul topp å allmänt sunkigt utseende.... ser ut som en std b20 med spm insug /45or och extraktor.
räcker för 8000+ varv (biltema räknarn tar ju slut) på 4ans växel (M40) med 4:10 axel å 195-55-15.
vet inte hur man räknar ut hastigheten men vägen blir smal iaf.
ska snyggas till under huven lite i vinter men prestanda och hållbarhet går först.
hoppas man får råd att bygga ny motor te sommarn.
reflektion :
det är ju lite kul att man fortfarande blir adrenalinskakig av en bil man haft i 10 år
