Det är helt otroligt skönt att inte behöva bygga om avgassystemet 1 gång i veckan. Och det tar inte i något längre inte ens om man satsar för fult över korsningarna på storgatan. Men då slår framvagnen igenom och dragkulan tar i marken så det ska man inte göra.Glufsen skrev:Tyckte den såg mycket bättre ut jämnhög faktiskt, och sen slipper du sönderslipade avgassystem också
Amazon 70a
Det skulle nog kunna stämma, själv hade jag aldrig sett något liknande innan jag köpte det.ergu skrev:jag tror att ditt insug för dubbla SU är från nån båt motor med stromberg lr nåt för jag har inte haft några problem att montera su hif6or med sönderkapat org grenrör på mina b18/b20 mina insug ser dessutom mycket längre ut tycker jag
//erik
Jag har inte än aning var insuget kommer ifrån.accobra skrev:insuget känner jag igen (alu insuget) - från polisamazon med b18 eller har jag fel? su-hif 6.
jaha, har du vart och filat i insuget? får man fråga varför du bara gröpt ur nån cm in..?
Jag slipa bara ner kanten som är för ringarna som ska sitta där igenkligen och så hade jag ingen bra slipmaskin och så det tog så lång tid.
På min motor tror jag inte det spelar så stor roll bara det inte blir en vass kant mot insugskanalen.
Polisamazon det låter intressant, vad hade dom för förgasare?