så grönt i kameran är svart i verklighetenKameran är inte riktigt sjyst mot färgen, bättre ser de ut IRL!

Jag åker med gula Koni Sport dämpare och Lesjöfors-fjädrar. Bra stumt blir de iaf. Fram åker jag med 23mm krängare, får väl hoppas att de håller. Annars får man väl smida till nåt där oxå. Men som ja förstått de hela är de nån sorts fjäderstål i krängningshämmarna. Svårt att bara smida nåt själv så. Men 23mm ska nog räcka, hoppas jag... Bak satt de bara 16 eller 18mm så nu har ja dubbla de. Borde räcka!larsat skrev:speciellt om man har en motorbalk från en 75a men motorfästen från en 140då får man bygga egna distanser osv, en jääävla massa bultar fick ja lossa för att få ihop skiten men nu lär de väll hålla tills i vår hoppas ja då blire ju ny framvagn & nya fästen, ja kör ju oxå superflex, tänkte köra dubbla hämmare bak & fram ja oxå.. va ska du ha för dämpare fjädrar? ja kör biltemas 245 husvagnsfjädrar bak & turbo fjädrar fram, och sachs advantage gasdämpare, de lär duga skulle ja tro