BMW E30 DRAG - "BSR - Bra Snyt Racing"
- Micke Johansson
- Skärgårds-trimmare
-
Jonas Ohlsson
- Sävar Turbo Racing
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Jonas: Tanken är att besiktiga den som ombyggt fordon och puttra omkring här i byn utan att behöva kika efter farbror blå hela tiden.
Men när besiktningen inträffar vet jag ej, om jag känner mig rätt till våren då man stressar som mest brukar det lyda:
"Vi tar det nästa sommar, nu banan gasar vi" ungefär
Men när besiktningen inträffar vet jag ej, om jag känner mig rätt till våren då man stressar som mest brukar det lyda:
Mer spännande att köra obespeppe skrev:Jonas: Tanken är att besiktiga den som ombyggt fordon och puttra omkring här i byn utan att behöva kika efter farbror blå hela tiden.
Det är ju tyvärr lite småjobbigt att gå igenom ombyggt fordon proceduren...
-
Jonas Ohlsson
- Sävar Turbo Racing
- Kecke
- För mycket laddtryck
- Kontakt:
Hehehe. Du å Harry Haffa verkar ju komma bra överens =)peppe skrev:Jonas: Tanken är att besiktiga den som ombyggt fordon och puttra omkring här i byn utan att behöva kika efter farbror blå hela tiden.
Omskuren, Nej i norrland kallar vi det slitage!!!!

- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Jckssn: Javisst är det så att det är mer spänning 
Jonas Ohlsson: Precis, vi kommer få pröva och testa i sommar, men konceptet har ju visat sig funka så att det handlar väll mer om att mappa på gatan sedan börja gasa på strippen och på kvällarna.
Besiktningen kommer väll, dumt att ta den direkt som du säger. Man går ju snabbt in i väggen om man aldrig får gasa
Kecke: Jo dom var ju lite fundersamma hur vi hade fått dit bilen, för det var ju körförbud på den trots allt
Jonas Ohlsson: Precis, vi kommer få pröva och testa i sommar, men konceptet har ju visat sig funka så att det handlar väll mer om att mappa på gatan sedan börja gasa på strippen och på kvällarna.
Besiktningen kommer väll, dumt att ta den direkt som du säger. Man går ju snabbt in i väggen om man aldrig får gasa
Kecke: Jo dom var ju lite fundersamma hur vi hade fått dit bilen, för det var ju körförbud på den trots allt
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Erik hade inflyttnings fest igår, och han lyckades ialla fall få mig riktigt full, och som alla vet blir man även bakfull.
Men vi lyckades iaf kämpa ihop 4 timmar i garaget idag ändå.

Hål rum någon?

Erik leker med rondellen, den sämmre kaparen i släktet power cutters. Som sagt tidgare så är tigersågen överlägsen.

En bild på dom söta bärarmarna

Vi han med att göra en test montering också, just nu håller vi på med förstärknings plåtarna på insidan av trösklarna.
Imorgon sitter nog skiten där, chansen finns.

Mycket svetsning kan jag lova.
Nåväl, mera imrogon!
Men vi lyckades iaf kämpa ihop 4 timmar i garaget idag ändå.
Hål rum någon?
Erik leker med rondellen, den sämmre kaparen i släktet power cutters. Som sagt tidgare så är tigersågen överlägsen.
En bild på dom söta bärarmarna
Vi han med att göra en test montering också, just nu håller vi på med förstärknings plåtarna på insidan av trösklarna.
Imorgon sitter nog skiten där, chansen finns.
Mycket svetsning kan jag lova.
Nåväl, mera imrogon!
- Nicke Nyman
- Forumsberoende
- Kontakt:
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Brandt: Ja det hoppas vi på ialla fall 
Nicke: Ja det är lite smått farligt, men vi hade ju kurerat oss lagomt tills vi åkte till garaget. Nej Erik får f-n inte åka på akuten mer p.g.a. garage jobb.
Köpte ny svetsmask idag, det var dyrt men det känns bra, vi lär ju ska ha på oss den ett par timmar
Kommer väll lite mer bilder ikväll, kom och hälsa på i garaget vetja, alla ni som kan ta med er bulla eller pepparkakor d.v.s.
MVH.
Nicke: Ja det är lite smått farligt, men vi hade ju kurerat oss lagomt tills vi åkte till garaget. Nej Erik får f-n inte åka på akuten mer p.g.a. garage jobb.
Köpte ny svetsmask idag, det var dyrt men det känns bra, vi lär ju ska ha på oss den ett par timmar
Kommer väll lite mer bilder ikväll, kom och hälsa på i garaget vetja, alla ni som kan ta med er bulla eller pepparkakor d.v.s.
MVH.
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Om det mot förmodan finns någon intresserad själ så har vi faktiskt pysslat mer idag.
Jobb som vi räknat 2 veckor på har tagit 4 dagar, skönt.

Banka sig lite, press passning is so 2007.

1 - 1½ timmes svetsande kvar, sedan sitter den. Han börja men det blev tid för kvälla och svetgasen började ta slut.
Imorgon sitter den där, för alltid toppas vi.
Mvh.
Jobb som vi räknat 2 veckor på har tagit 4 dagar, skönt.
Banka sig lite, press passning is so 2007.
1 - 1½ timmes svetsande kvar, sedan sitter den. Han börja men det blev tid för kvälla och svetgasen började ta slut.
Imorgon sitter den där, för alltid toppas vi.
Mvh.
- Nicke Nyman
- Forumsberoende
- Kontakt:
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Kontakt:
kul när tidsplanerigen blir fel ått rätt håll för en gångs skull 
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225