Magnus a.k.a. Riddler

En liten presentation av er själv (frivillig)
riddler
För lite laddtryck

Magnus a.k.a. Riddler

Inlägg av riddler »

Halloj,

Är en 31-årig stockholmare som snart flyttar till Umeå.

Jag har en antracitgråmetallic Nissan 300zx tt US-spec -91 som projekt.

Det som är gjort för närvarande rent tekniskt är nya turbos, större SMIC, HKS öppet luftfilter, HKS EBC, ProZ-chip, Hicas eliminerad samt tryckrör till turbon i polerad aluminium. Utseendemässigt är den original förutom att inredningen är omklädd i skinn samt att 18-tummare inhandlats. Planer är främst att förbättra väghållningen genom byte av olika stag samt fjädrar samt utseendemässigt lite enklare plast typ diskret kjolpaket och vinge.

Till vardags pressar jag en Audi A4 1.8TsQ 2001 Avant. Lätt masserad motor och sportkoppling. Gmbh både exteriör och interiör.

Kommer att vara lite ny i området ett tag framöver så har ni lust att svinga en bägare eller vill titta på bilen eller något annat är det bara att hojta till.
Användarvisningsbild
peppe
Skärgårds-trimmare
Kontakt:

Inlägg av peppe »

Tjena!

Kul med tillskott till den motor intresserade skaran i Umeå. Såg att du söker garage, vet själv inte av något på rakarm men du bör lyckas hitta tycker jag. Utan större problem.

När flyttar du upp då?
riddler
För lite laddtryck

Inlägg av riddler »

Kommer att flytta upp någon gång under mars. Det beror hur snabbt min nuvarande arbetsgivare kommer att släppa mig. Börjar det nya jobbet senast den 2 april.

Har fått tag på en trevlig lgh ute på Böleäng. Får duga tills man köper nåt eget.
Skriv svar