Mattias Vikström ( SnoWFreaK )

En liten presentation av er själv (frivillig)
Användarvisningsbild
SnoWFreaK
Forumsberoende
Kontakt:

Mattias Vikström ( SnoWFreaK )

Inlägg av SnoWFreaK »

Hehe Tjenare då, då vare dax att säga vem man är, är tydligen lite sen har jag märkt, gjorde min användare 30 mars 2004 hehe sorry för förseningen :lol:

Heter Mattias Vikström, 21år strax, bor för tillfället i Sävar, är ursprungligen en Robertsfors bo, men flyttade till farsan i Gunnismark ( en bit utanför sävar mot bullmark ) sen fytta ja till sävar "centrum" :wink:

Första bilen var en saab 99 som man lekte med i skogen hos farsan då man var 13 sen då man hade vart 15 i sisådär 6-8 månader å vart less på moppe så köpte man en volvo 142 senapsgul riktigt fin, men den jävlades å ja hade inte råd att fixa till den så de vart att sälja den, å efter det så köpte jag min nuvarande bil, tro ja va 17 då ja köpte den, en Audi 80 1.8 -89 Sedan, köpte den billigt av syrran, tur man är snäll så man får de lite billigare :)

För tillfället arbetslös, grejjar med photoshop gillar mkt japanska bilar, turbo, styling osv. och skotrar såklart :)

de va väll det ja kom på för tillfället, men ja äre nå mer ni vill veta så äre väl ba å hojjta till.

Over and out!
Min hemsida klicka bilden!
Bild
I'm a streetracer cuz' there's more rubber up my street then on my vehicle!