Nu har man koppling som räcker till iallafall
-
- För mycket laddtryck
Nu har man koppling som räcker till iallafall
Joda satte ihop allt ikväll,efter många om och men fick jag tag på ett centreringsverktyg som dög till att centrera riktigt.vart lite kort slag på kopplingen däremot,antar ja skulle ha haft ett längre lager för ja fick justera allt som gick nu och sen lägga muttrar och brickor för att kunna sträcka vajern ordentligt.
men skillnad vart det då iaf,lite ovant i början med på och av bara....men nu slirar då däcken rejält iaf...dock fick jag nåt konstigt lagerljud efter nåra repor,lådan säger väl upp sig snart kanske.jojo så ligger det till....
men skillnad vart det då iaf,lite ovant i början med på och av bara....men nu slirar då däcken rejält iaf...dock fick jag nåt konstigt lagerljud efter nåra repor,lådan säger väl upp sig snart kanske.jojo så ligger det till....
Riktiga bilar drar minst 2 liter/ milen
-
- För mycket laddtryck
tjaa
Haling,tror du ja ha blivit nå cp på min 240 då???
får han int å gå längre,3 an å 4 ans cylinder ä helt döda,gnista finns men ändå vill han int...ha hållt på sen i onsdags nu,ha bytt fördelare 3 gånger,kablar stift rotor brytare å allt..testat byta nålventiler oxå..så d bliinge blackrace imorrn...jäkla skit..
får han int å gå längre,3 an å 4 ans cylinder ä helt döda,gnista finns men ändå vill han int...ha hållt på sen i onsdags nu,ha bytt fördelare 3 gånger,kablar stift rotor brytare å allt..testat byta nålventiler oxå..så d bliinge blackrace imorrn...jäkla skit..
- Axel
- No turbo shit - Just real power!
- Kontakt:
Re: tjaa
har du komp då??Snurrbofredde skrev:Haling,tror du ja ha blivit nå cp på min 240 då???
Axel Wall
-
- För mycket laddtryck
tjaa
Har mixtrat lite idag.nu går bilen på alla 4 iaf...men på höga varv dränks den i soppa,måste prova bestycka ner den å så....kan inte va nåt annat..