Sega Open 2007 ( lördag 10 mars kl 12.00 på segasjön)

Allt inom snöskotrar
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Kontakt:

Inlägg av Jens Gustavsson »

Kronjocke skrev:Hur lång är tävling sträckan??201m?? eller 152m (På gräs)eller som SeriösaMc 120m eller som på Ske-å bilskrot (längre än seriösa! men uppmätt till 103m)

typ en 150 m blir nog lämpligt? vi får rösta :)

vi kommer också att köra tävligen som tidigare år, alla får köra mot alla tills man är nöjd sen så kör de snabbaste i varje klass mot varan tills vi kommit fram till en vinnare.

vi tycker det blir mest kul då det inte blev som på seriös mc tävlig där jag och conny bila 15 mil enkel sen fick vi köra två repor mot varan sen så kvala vi inte in på grund av en tidtagning som var +- 2 sekunder fel.

conny körde om mig på hans bästa repa med typ 30-40 meter ändå så fick jag snabbare tid :? så han som kanse var plaserig 5-10 snabbaste skotern av 40 st fick inte ens va med i 16st skoter stegen :cry:
Senast redigerad av Jens Gustavsson den fre mar 09, 2007 11:13 pm, redigerad totalt 2 gång.
Användarvisningsbild
Schlorven
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Schlorven »

Hehe. liknar våra provkörningar med en viss yamaha med öppna pipor :twisted:
Rocken´n roll
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Kontakt:

Schlorven skrev:Hehe. liknar våra provkörningar med en viss yamaha med öppna pipor :twisted:
vilka från lyxele kommer förutom er? kommer kjäll och roland?
Användarvisningsbild
Schlorven
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Schlorven »

Vet inte om dessa kommer. Men jag kan lova att Yamahan som kjell framförde förra året kommer att vara där. Föraren på den är den sonen till ägaren och vi har mekat igång den med stor hjälp av Kjelle.
Rocken´n roll
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Kontakt:

Schlorven skrev:Vet inte om dessa kommer. Men jag kan lova att Yamahan som kjell framförde förra året kommer att vara där. Föraren på den är den sonen till ägaren och vi har mekat igång den med stor hjälp av Kjelle.
:D mäktigt!!! som yamaha frälst så blir man aldeles knäsvag när man ser och hör den.
Användarvisningsbild
Schlorven
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Schlorven »

Jens Gustavsson skrev:
Schlorven skrev:Vet inte om dessa kommer. Men jag kan lova att Yamahan som kjell framförde förra året kommer att vara där. Föraren på den är den sonen till ägaren och vi har mekat igång den med stor hjälp av Kjelle.
:D mäktigt!!! som yamaha frälst så blir man aldeles knäsvag när man ser och hör den.
Kan lova om du vart knäsvag förra året, kommer du att behöva 2 veckors semester för utbrändhet efter i morgon. 8)
Förra året gick den ju inte riktigt rent.
Rocken´n roll
Westin
Lite mer laddtryck

Inlägg av Westin »

Hur är det med starten på tävlingen? kommer ni starta exakt 12 eller ska man vara där mycket tidigar/senare?

(Ska bara vara publik)
Användarvisningsbild
Kronjocke
För mycket laddtryck

Inlägg av Kronjocke »

Helt rätt Jens.Man ska få köra flera Kval reper.Va du på Ske-å bilskrots rejset???? :?: Där är det i alla fall ordning och reda.Dom på Seriösa gör nog så gott dom kan. :roll: Men,,,Har pratat med några därifrån och dom har nog insett att det kanske inte blev så bra,,,,, :D Dom ska ändå ha enn applåd då dom hållit på i ,, sen,,Tja :?: 01 eller va det tidigare :!: Coola snubbar som är lite av pionärer :lol:
Mats A
Camaro American Muscle

Inlägg av Mats A »

super7 skrev:
Mats A skrev:Kanon! har fått med ett till team som skall försvara finska flaggan i one stock klassen
Raffe? :lol:
Joop , fast jag har döpt om hans team till Ralfsett racing nu :)
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Kontakt:

Westin skrev:Hur är det med starten på tävlingen? kommer ni starta exakt 12 eller ska man vara där mycket tidigar/senare?

(Ska bara vara publik)
som på alla motor evangemang så blir det alltid lite försenat så publiken behöver nog inte strässa dit ricktigt 12.00, men förana ska va där då!
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Kontakt:

Kronjocke skrev:Helt rätt Jens.Man ska få köra flera Kval reper.Va du på Ske-å bilskrots rejset???? :?: Där är det i alla fall ordning och reda.Dom på Seriösa gör nog så gott dom kan. :roll: Men,,,Har pratat med några därifrån och dom har nog insett att det kanske inte blev så bra,,,,, :D Dom ska ändå ha enn applåd då dom hållit på i ,, sen,,Tja :?: 01 eller va det tidigare :!: Coola snubbar som är lite av pionärer :lol:
jo det är ju inte så alvaliga race och det ska det inte heller va så på veterantävligar då det är viktigast att träffa roligt folk och snacka lite veteran skoter :) men det är ju kul om man får racea mot nåra roliga skotrar iallafall om kört 15 mil enkel.

handklockade tider tycker jag är ointresant då de inte liks stämmer.
Användarvisningsbild
Evert
Forumsberoende

...

Inlägg av Evert »

Kan tyvärr inte komma med stx:en Då min sambo jobbar och jag kommer att vara hemma med grabben på ranchen.

Men det blir väl fler deltävlingar hoppas jag.
Bild

Niklas Evertsson

http://www.s-mod.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.knracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
May the Boost be with you
ROCKET
För lite laddtryck

Inlägg av ROCKET »

Vi på Seriösa MC måste be om ursäkt för allt strul runt tävlingen. Måste bli en klar förbättring till nästa gång.
VolvoAnton
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av VolvoAnton »

Blir de nått mer race i år? :?:
Volvo 240 -75
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Kontakt:

VolvoAnton skrev:Blir de nått mer race i år? :?:
det torde bli snöbrist nu snart om det inte händer nått drastiskt.

han du inte få skotern klar eller?

kanse blir nått kvälls race på nån åker om det fryser till nått, vem vet :wink:
Skriv svar