Är ju lätt att hänga ut, kanske inte det lättaste att kontrollera iof.

Ja fy fan, hemmapulad el är en mardröm.. Bara skaffa elchema och fixa till det hela.
Kan nog bli fränt, drifting verkar kul

Den är svetsdiffad nuj björk skrev:Varför inte köra svetsdiff?
Är ju lätt att hänga ut, kanske inte det lättaste att kontrollera iof.![]()
Ja fy fan, hemmapulad el är en mardröm.. Bara skaffa elchema och fixa till det hela.
Kan nog bli fränt, drifting verkar kul
hehe ja de e ju sant.K.jonsson skrev:Vet faktiskt inte har aldrig kört manta b men det ska väl inte vara något större problem vissa har ju till och med diffbroms orginalFredberg_ skrev:frään bilroligt med någon som tycker om drifting
vet du om manta b är bra att häva ut på sidan
och det underlättar ju en hel del
Alla gsi och gte har väl lamelldiff standard så vitt jag vetK.jonsson skrev:Vet faktiskt inte har aldrig kört manta b men det ska väl inte vara något större problem vissa har ju till och med diffbroms orginalFredberg_ skrev:frään bilroligt med någon som tycker om drifting
vet du om manta b är bra att häva ut på sidan
och det underlättar ju en hel del
tzanek skrev:du kan ju dra fram turbon framför skärmen. kolla in min garage tråd så ser du hur min turbo sitter monterad. behövdes bara kapa bort lite överflödig plåt som sticker in från skärmen över balken. Grenröret satt btw på en ascona A innan jag köpte det.
opel har gjort bland dom roligaste vinterbilar jag ägt. En diffad manta är svårslaget på vintern.