returen till tanken om man trycker in i strombergaren är det bara att gänga i en nippel i flottörhuset?
funkar det bra med tryck, stänger ventilen som flottören om de blir för mycke soppa även att det är tryck??
Tjena,jag har kört me stromberg förut,funkade äckligt bra faktiskt,laddade 0,9.hade original r sport pumpen,altså en mekanisk som såldes med r-sport satsen.så det är ju ett bra å enkelt system om man inte ska ha nåt värstingprojekt förstås...
vad är det för skillnad på r-sport pumpen mot en vanlig??
samt av alla tryckregulatorer som finns på www.misab.se vilken ska man ha? funkar det inte med FKT2 modellen under insprutning???
larsat skrev:vad är det för skillnad på r-sport pumpen mot en vanlig??
samt av alla tryckregulatorer som finns på www.misab.se vilken ska man ha? funkar det inte med FKT2 modellen under insprutning???
Tänkte höra om det är någon som har bilder på en ombyggnad till tryckförgasare (su)??? eftersom det verkar vara så pass många som frågar hela tiden hade vi tänkte lägga upp det i FAQn...
annars får jag ta min förgasare och göra det på den och dokumentera det hehe...men någon måste ha nå bra bilder...kom igen!