volvo amazon 66 B20 weber

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

DruTTeN skrev:Rydberg vars ska man hitta en rakskuren m40 då ?? dom växer inte på trän :thumbright: .

Näe kör på m40 du , 1an perf , 2an i baksätet o 3an i handskfacket , =)
Har inte sagt att han ska köpa en? :roll: , tyckte han kunde ha en m45 o bygga om till långspak på den om han nu ville ha d.....
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
b20_freak
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av b20_freak »

Det är ju inte billigare idag direkt med grejer te gamla volvos. har du jobbat någe på amazonen i helgen alex? , du har väl förstås vart ute o drucke mäsk som vanligt :D
alex
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av alex »

b20_freak skrev:Det är ju inte billigare idag direkt med grejer te gamla volvos. har du jobbat någe på amazonen i helgen alex? , du har väl förstås vart ute o drucke mäsk som vanligt :D
haha kul du nee jag hållde på en del igår gjorde rent en massa saker och nu mår jag inte så bra håller på och bli sjuk :doh: så man har ingen orka och hålla på med nåt.... finns väl ingen som gör rakskurena m40 låder längre om jag inte är helt ute och cyklar...
b20_freak
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av b20_freak »

okej.. ajdå :doh: inge kul.. Staffan åker väll rakskuren m40? sellholm gör väl sånna om man ber honom? :)
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

b20_freak skrev:okej.. ajdå :doh: inge kul.. Staffan åker väll rakskuren m40? sellholm gör väl sånna om man ber honom? :)
så sant så, gjorde iallaf för 1 år sen, men d e nog dyrt
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
alex
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av alex »

Rydberg skrev:
b20_freak skrev:okej.. ajdå :doh: inge kul.. Staffan åker väll rakskuren m40? sellholm gör väl sånna om man ber honom? :)
så sant så, gjorde iallaf för 1 år sen, men d e nog dyrt
jaa helt rätt han gjorde låder förut men tror han har slutat med dä nu om jag inte har helt rätt han sa att det inte såldes så mycket....
Användarvisningsbild
weber-power
Forumsberoende

Inlägg av weber-power »

fan inte värt dom pengarna :hihi: byter fan hellre låda i sånna fall
team weber power
b20_freak
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av b20_freak »

mja de e saftiga pengar :? :) , men drevningen blir väll bättre, oftast hög 1a, halvhög 2a, tät till 3-4. m40 har väll i stort sätt samma steg på varje växel (?) vilket kan resultera lite hög 3 och 4 om man endast växlar ner bakaxeln. fast det funkar ju kanon om man inte är för petig, har ju själv 4:88 och m40, de funkar kanon. men tätsteg är nog roligare= dyrare. :twisted: :wink:
alex
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av alex »

joo det är klart det vorre kul med en lite roligar låda.. men om jag byter låda så blire m400 eller m45 dogbox blir i sånt fall.. till och börja med kör jag med m40 och sen 4:56 utväxling :P b20_freak funkar det bra med bakaxeln på 142an :?: :?:
b20_freak
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av b20_freak »

jafan, de funkar kanon. vart mycke roligare att leka runt nu 8) skoj med riktig diff med. sen me decarborn bak o nya superflex så vart den stabil som få. :hihi:
b20_freak
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av b20_freak »

Står de stilla me amazunken elle? trodde att du skulle få lite inspriration när jag stannade till o drog ur min B18 motor 8) :lol:
alex
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av alex »

b20_freak skrev:Står de stilla me amazunken elle? trodde att du skulle få lite inspriration när jag stannade till o drog ur min B18 motor 8) :lol:
neee det har inte hänt mycket den här veckan :( har jobbat en hel del så man har inte varit hemma så tidiget... hehe b18 joo visst den gick rart tänk när man kan va ute och köra så där 8) är det du som har varit och ritat i fjugesta hehe
murre
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av murre »

TimosMotor gör nog rakskuren m40 om man ber dom också.
alex
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av alex »

murre skrev:TimosMotor gör nog rakskuren m40 om man ber dom också.
okej okej men om jag byter låda så blire m45 dogbox :twisted:
b20_freak
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av b20_freak »

okej förstår.. mja några spår har de väll blivit :) gjorde några ringar utanför fredrik igår kväll. :hihi:
Skriv svar