Wastegate är bara larvigt, Kör utan och kolla vad som händer istället

//Niclas
Jo när jag ändå hade krökar kepsen på så.Jonas Ohlsson skrev:ja kolla killenva det rörmockar jobbet i källarn som va början till detta?
O hur hade du tänkt att du ska lösa de? Eller ska du påtvinga mig något sådant?chellquist skrev:Jo när jag ändå hade krökar kepsen på så.Jonas Ohlsson skrev:ja kolla killenva det rörmockar jobbet i källarn som va början till detta?
Var bort till bosse å fick domen. Den kommer spika sönder på trean hehe... Ettan 52cm, tvåan 53cm trean 48cm, fyran 60cm. Kanske blir ett modd innan helsvetsning
Det blir kanon, Klart e12an ska rastasJonas Ohlsson skrev:jaså, det kan hända att en vit e12 brummar förbi senare på kvällen
Jo här är allt på tok. Intercooler å grenrör är på svetsning, kopplingen ska provtryckas ev på fredag. Tråget är på väg ner för snabbfix av oljeretur i plåt. Kallt i garaget också...Inget går framåt igentligenNicke Nyman skrev:Kan uppdatera, lådan är nerriven, motorn hänger i en 2" x 4" bräda mellan tornen, får se om de blir nå mek ikväll kanske vi förbättrar allt där lite. De finns jobb om vi säger så...bmw02touring skrev:borde vara dags för en uppdatering här![]()
//
N