Tycker du ska komma upp till Östersund och köra på Jämtland Dragracing Open #2 den 7-8 Augusti. Går att anmäla sig på msdr.se, anmälan är inte bindande.
stener, är inte rädd för att åka en bit, men inge kul att åka en längre sträcka och sen så funkar inte bilen som tänkt. så håller mig i en lagom radie till att börja med för att känna på grejerna.
Tommy Luhr skrev:stener, är inte rädd för att åka en bit, men inge kul att åka en längre sträcka och sen så funkar inte bilen som tänkt. så håller mig i en lagom radie till att börja med för att känna på grejerna.
Haha ja det förstår jag Racet är ju inte i slutet av sommaren så du hinner köra hela sommaren och testa grejerna Skulle varit jävligt fränt att se den i verkligheten...
Jag måste säga att jag är DJUPT impad, har läst HELA tråden och fått massor med inspiration.
Jag kommer att följa ditt recept på motor till viss del men inte för hästkrafternas skull, vill bara ha en lika vacker och HÅLLBAR motor som din eftersom jag ska ha min i en "hotrod"
Jag undrar över en grej..den där gördeln du gjorde till din motor...kan du göra fler såna och isåfall, vad vill du ha för en sån?
http://users5.nofeehost.com/zwinto/
Peugeot 203 1955 powered by B21 turbo
Kör Ford Escort 1.8RS kombi Brukis..
Harley davidsson Sportster 883 03:a
Harley Davidsson 1340 strut apehanger
Tommy Luhr skrev:stener, är inte rädd för att åka en bit, men inge kul att åka en längre sträcka och sen så funkar inte bilen som tänkt. så håller mig i en lagom radie till att börja med för att känna på grejerna.
Haha ja det förstår jag Racet är ju inte i slutet av sommaren så du hinner köra hela sommaren och testa grejerna Skulle varit jävligt fränt att se den i verkligheten...
Håller med, vore grymt kul att se den köra här Hoppas ihop skruvningen går bra nu!