Femman är ju dock ungeäfr samma format som en 4:a och altså ett bra val

v8 är bara blä

Då använder man sig av en fyra och slipper nåt så underligt som en bilmotor med ojämnt cylinderantal.The skrev:Håller helt klart med om sexigheten hos raka sexor, men att få ner en sån i p1800:ans motorrum utan att kapa sönder är inte det lättaste..
Femman är ju dock ungeäfr samma format som en 4:a och altså ett bra val
v8 är bara blä
Märkligt!!Thunderbird88 skrev:Alltså efter att ha sett vad som kan hända med pulverlackerad ram etc etc, du borde inte göra det.
På min mopedbil så är all färg som ska vara pulverlack borta.
Varför?
För det lägger sig som typ en plast yta över metallen, sen när det blir stenskott på det så spricker det, metallen kommer upp och det börjar rosta.
kör på sug b20, finns inte så många fast d e så total grymt..Karl Buchka skrev:Överladdning får det väl bli i all fall... todde detta hette Sävarturbo, inte Sävarsug.andreaz_p1800 skrev:Det blir en b20 ändå, hur mkt ni än tjatar om andra motorer;)
En sugtrimmad sådan..