Jägenmarks E28 M50b28
- cjagenmark
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 309
- Blev medlem: fre jan 02, 2009 12:01 am
- Ort: Bräkne-Hoby
- cjagenmark
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 309
- Blev medlem: fre jan 02, 2009 12:01 am
- Ort: Bräkne-Hoby
- cjagenmark
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 309
- Blev medlem: fre jan 02, 2009 12:01 am
- Ort: Bräkne-Hoby
- cjagenmark
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 309
- Blev medlem: fre jan 02, 2009 12:01 am
- Ort: Bräkne-Hoby
- cjagenmark
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 309
- Blev medlem: fre jan 02, 2009 12:01 am
- Ort: Bräkne-Hoby
Turbo-installationen ser trevlig ut, ungefär vad jag hade tänkt mig i min 3.0a.
Ser jag rätt att det är pneumatiska kopplingar av model "push-in" på catch-tanken? Det skulle jag aldrig våga använda... över huvud taget så rekommenderar jag ingen att köra med det i en bil.
Din egen catch-tank skulle du fått montera upp mot ryggstödet så du får igen skuffens utrymme och kan gömma bort det hela lite.

Ser jag rätt att det är pneumatiska kopplingar av model "push-in" på catch-tanken? Det skulle jag aldrig våga använda... över huvud taget så rekommenderar jag ingen att köra med det i en bil.
Din egen catch-tank skulle du fått montera upp mot ryggstödet så du får igen skuffens utrymme och kan gömma bort det hela lite.
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
- cjagenmark
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 309
- Blev medlem: fre jan 02, 2009 12:01 am
- Ort: Bräkne-Hoby
Tackarmattias skrev:Turbo-installationen ser trevlig ut, ungefär vad jag hade tänkt mig i min 3.0a.![]()
Ser jag rätt att det är pneumatiska kopplingar av model "push-in" på catch-tanken? Det skulle jag aldrig våga använda... över huvud taget så rekommenderar jag ingen att köra med det i en bil.
Din egen catch-tank skulle du fått montera upp mot ryggstödet så du får igen skuffens utrymme och kan gömma bort det hela lite.
Ja det är pneumatiska kopplingar, dock inte jag som ska köra med tanken, enda jag kan referera till att ang dessa är en kamrat som kört samma kopplingar en sommar utan problem.
min egen tank, allt är som synd bara väldigt provisoriskt för att försäkra sig om att allt är tätt och funkar osv, ska flyttas fram senare
- cjagenmark
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 309
- Blev medlem: fre jan 02, 2009 12:01 am
- Ort: Bräkne-Hoby
- cjagenmark
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 309
- Blev medlem: fre jan 02, 2009 12:01 am
- Ort: Bräkne-Hoby
- cjagenmark
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 309
- Blev medlem: fre jan 02, 2009 12:01 am
- Ort: Bräkne-Hoby