Sida 2 av 2
Postat: lör jun 19, 2010 6:32 pm
av jorgen
Postat: lör jun 19, 2010 11:06 pm
av uhamn-racing
Min gamla motor gav 732hk på driven nu i en e30 i Norge 3.2l motor
Postat: lör jun 19, 2010 11:37 pm
av jorgen
det är ju en m102

var botten helt original på den eller är det den som har h-profilstakar? Är effekten på hjulen?
Postat: sön jun 20, 2010 7:26 am
av uhamn-racing
m102a org kolvar h profil stakar, effekt på hjulen,
jag bygger en likadan nu men med värre kam än m7an och plastad o portad topp fast ja ska köra org m102t stakar, kör de 600hk på m10 så borde de funka med 800+ m30:D
Postat: sön jun 20, 2010 2:59 pm
av jorgen
Vad jag vet så är det ingen som har 600whp i en m10 med originalbotten.
m102 är ju hållbarare än m106 som original då borret är mindre.
Är det e21 som du har på länken?
Postat: sön jun 20, 2010 3:37 pm
av uhamn-racing
Samma stridsvagnsprylar i båda maskinerna men m102an har lite bättre kolvdesign med mindre squish fast lägre komp

är en e30 i länken, ja menade 600 motorhk
Men din bil är grymt vacker

Postat: tor aug 19, 2010 2:15 pm
av jorgen
Då var den mappad o klar. slutade på 648WHP o 800nm vid 1.8bar. Har fullt ladd vid 4000rpm

Re: M535 648whp 800nm
Postat: lör mar 19, 2011 12:29 pm
av jorgen
Re: M535 648whp 800nm
Postat: lör mar 19, 2011 8:38 pm
av robban
visst är det gamla fälgarna som du har lackat om?
Re: M535 648whp 800nm
Postat: lör mar 19, 2011 10:03 pm
av jorgen
Japp det stämmer bra det. har ändrat om de lite också för att få plats med dom då et är nära 0 o det är 10" breda
Re: M535 648whp 800nm
Postat: lör mar 19, 2011 11:39 pm
av mattias
Den ser oförskämt bra ut!
Vad blir nya växellådan?
Re: M535 648whp 800nm
Postat: lör mar 19, 2011 11:43 pm
av jorgen
blir en getrag 280. borde hålla lite bättre än en 260 iaf
