Sida 2 av 2
Postat: tor apr 15, 2010 5:16 pm
av Filaren
kolla med Viking, han har färdiga chip för olika setuper, finns även andra.
//Andreas
Postat: tor apr 15, 2010 7:26 pm
av volvohasse
Filaren skrev:
kolla med Viking, han har färdiga chip för olika setuper, finns även andra.
//Andreas
Jag vet, det var han jag tänkte handla från, hört mycket bra om dom! Men hemsidan är udner konstruktion och man får inget svar på varken Mail eller telefon..
Postat: tor apr 15, 2010 9:12 pm
av Xuri
volvofucko skrev:Filaren skrev:
kolla med Viking, han har färdiga chip för olika setuper, finns även andra.
//Andreas
Jag vet, det var han jag tänkte handla från, hört mycket bra om dom! Men hemsidan är udner konstruktion och man får inget svar på varken Mail eller telefon..
de tar lite tid å få tag i göran på vikingchip!
men ha tålamod!
Postat: fre apr 16, 2010 9:14 am
av Filaren
Mattsson har nog oxå
Kolla med Chip Center i Växjö.
//Andreas
Postat: fre apr 16, 2010 10:15 am
av Mekken
Vad jag hört så har Mattsson lagt av att mappa. Synd då det var nära och bra om man ville ha kvar org sprut. Hemsidan finns inte kvar heller.
Men han kanske har chip kvar som du säger.
Postat: fre apr 16, 2010 2:40 pm
av volvohasse
Xuri skrev:volvofucko skrev:
Jag vet, det var han jag tänkte handla från, hört mycket bra om dom! Men hemsidan är udner konstruktion och man får inget svar på varken Mail eller telefon..
de tar lite tid å få tag i göran på vikingchip!
men ha tålamod!
Okej, men jag antar att det är värt all väntan?
Postat: sön apr 18, 2010 12:25 pm
av MGP
en A-kam holder med tils ca 320hk på FK motor om man stäler in kammen med just.kamdrev så innsugs ventilen på cyl.4 har 2.5mm lyft i TDC.
Postat: sön apr 18, 2010 7:48 pm
av knotan
tosk skrev:en A-kam holder med tils ca 320hk på FK motor om man stäler in kammen med just.kamdrev så innsugs ventilen på cyl.4 har 2.5mm lyft i TDC.
inte med orignalturbon som det är i sammanhanget

Postat: mån apr 19, 2010 5:52 pm
av MGP
knotan skrev:tosk skrev:en A-kam holder med tils ca 320hk på FK motor om man stäler in kammen med just.kamdrev så innsugs ventilen på cyl.4 har 2.5mm lyft i TDC.
inte med orignalturbon som det är i sammanhanget

hehe d e klart, inga 13c som pustar liv i typ 300hk d e säkert
