Jag tänkte höra alla som har bilder o film från edps på våran bil.
Skulle vara kul om man kulde få ta del av dom högupplösta bilderna skriv ett PM eller nått om du har nå bilder.
Mitsubishi Evo IV
HAHLIN7 9.30@236kmh Såld
Volvo 965 LS1 V8 Dragbil Såld
Simon Hahlin
Grattis till nian. Ändå ska de ju inte gå med en 7:a som alla säger.
Jag ville bara höra hur ni ställt fyrlinken för att ha så bra grepp. Själv har jag ca. 180 hk i min sjua och noll i chassireaktion. Har ca. 2.3 i 60 fot.
Skulle bli väldigt glad över tips eller en bild med ena hjulet av....please!!
Tackar !
Jag e lite fel persion o fråga det är mattias som är insatt i det.
Men vi körde med helt parralella stag ifjol då blev det 1.47 i 60fot
och nu är det ävre staget höjt ett snäpp på bakaxeln och nu fick vi 1.44 som bäst och stenhårt fjädring bak men ändå tar hjulen i hjulhusen när man gör en start
Mitsubishi Evo IV
HAHLIN7 9.30@236kmh Såld
Simon Hahlin
Borde inte staget höjas fram istället? Då borde chassiereaktionen trycka ner bakaxeln för bättre fäste samtidigt som fjädringen inte bottnar lika lätt.
Det var 6.30 187kmt
det var 6.0 189kmt i piteå med det var ca 3hg mindre ladd nu så de var bra vi han inte fixa fyringkstaget i fällfors häller så de var guppigt och sämre fäste
Mitsubishi Evo IV
HAHLIN7 9.30@236kmh Såld
Simon Hahlin
Det har inte hänt så mycke föränns dom senaste veckorna farsan och bror håller på att bredda bakskärmarna ca 6cm st dom blir i kolfiber
OBS mobil kamera
Sen har jag tagit upp bakaxeln o konstaterade att alla planetdrev i lamell diffen var skrot. Vi har inte bestämt oss än hur vi ska göra med den biten än
I veckan köpte jag några 13" däck jag låter bilderna tala för sig själv alu fälgarna ska på däcken sen
Mitsubishi Evo IV
HAHLIN7 9.30@236kmh Såld
Simon Hahlin