Rydberg - Amazon -66 B20 2.1l Weber
Aa vars, vettefan hur jag ska få upp den på pappas jobb bara....är ju en meter över backen o går inte o bygga en rampSmurfen skrev:Jo han kostade på den bra mycket när han gjorde iordning den.
Mycket nytt.

Fick alldeles för lite gjort idag känner jag, gjorde en skvalpplåt men visade sig att jag tagit fel material så fick göra en ny....

Högra var handgjord o blev i fel material, vänstra tog jag i maskinen i rätt material

Fullflödes

Sattes på provisorisk bara, ska ha en annan fördelare(123 ignition)
Får hoppas på att jag får komma ner till dansken imorron o svetsa skvalpplåten...
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
- Roger Persson
- Forumsberoende
- Kontakt:
Tackar, du får bilderna till helgen om du kommer ihåg o påminna migB20TicPower skrev:Gillar toppen du ska köra med skarpt!![]()
Lite fler bilder på den ("Lätt klätt") utan ventiler vore
spännande..Lagom med klämspalt gillar ja se
på en sugmaskin!

tack du, jo den är fin....Nu ska ni inte tro jag e ngn bortskämd stureplanare här, har betalat allting sjSankan skrev:det ser riktigt bra ut rydbergkan säga att jag är avis på amazonen... riktigt fin

- Roger Persson
- Forumsberoende
- Kontakt:
Brons brickan nöts ner efter ett tag = kammen glappar axialt o sen går drivningen till fördelarn åt helvete.B20TicPower skrev:Hoppas kilen o axial ringen passar!![]()
6kr i frakt är du skyldig mig nu..![]()
Varför är det stålbricka istället
för brons till kg:s stål drev..?
Håller inte org brons brickan?
Rekomenderar alla att sätta dit stål istället om dom ändå har kammen bort tagen.
Inget slår skön sången från Webrar!
Du är guld värd Roggan!DruTTeN skrev:Brons brickan nöts ner efter ett tag = kammen glappar axialt o sen går drivningen till fördelarn åt helvete.B20TicPower skrev:Hoppas kilen o axial ringen passar!![]()
6kr i frakt är du skyldig mig nu..![]()
Varför är det stålbricka istället
för brons till kg:s stål drev..?
Håller inte org brons brickan?
Rekomenderar alla att sätta dit stål istället om dom ändå har kammen bort tagen.

Skvalpplåten punktad

Sen fick jag en snutradio av Jakobsen, man bugar till golvet

Ska ner o grejja lite med amazonen imorgon så får se om d blir några bilder men d finns en risk