Blev måndag istället! Jo nu efter en herrans massa timmar, jag steg upp kl 10 på morgonen på måndag börja grejja med det sista smågrejjset som sätta in den andra stolen m.m. Emil kom runt 13-13.30 tiden och han for hem nyss, alltså 6 på morgonen tisdag. Nu är den provkörd och kan säga att det jazza fint på 3an när laddet kom, höll knappt den på vägen vid 0.8 i ladd

Men då börja det leva om i bakvagn efter lite provmappning, ville som inte dra iväg heller utan bara hoppa! Efter lite inspektion så kom vi fram att pinjongen vred sig uppåt ungefär 45 grader nästan och så var det inte från början. Inget som satt löst men efter en inspektion på stagen in i bilen så såg vi att hela plåten där fästet är gjort flexa som gummi!

Så det blir en rejäl förstärkning där! Hade lite på känn att det ev inte skulle funka men ville ju prova ändå, bara förstärka det blev iaf inte sönderslitet! Så nu gäller det att fixa det sen finmappa in den! Kan också säga att det vibrera och lever om rätt lagom!
Grundladdet är på ca 0.45 ladd i WGn och resten körde vi på regulatorn, laddet kom mellan 3-3.5k rpm och då sköt det på fint, så kan inte klaga på responsen i turbosystemet och då ska jag sätta i starkare fjäder så kommer den lite tidigare också!
Får ta lite bilder sen och kanske kan få nån mobilbild också av dom miljon folk som var och glodde

Skulle försöka hålla det hemligt, men då fick en person höra att vi höll på och i en liten by, word travel fast! Som Driddler säger "man är aldrig så ensam när man skruvar men fan va kompisar man har vid uppstart" stämmer bra som fan

Nä nu ska jag äta ett par mackor sen sova! over and out!