7an kommer, jag är HELT övertygad!

Det var synd att det inte "bara" var oljesöl från nåt slangkoppel.ximon skrev:Det verkar som att antingen blocket eller toppen gett vika, vet ej vilket än, men det lär ju visa sig när jag plockar isär. Till nästa år hoppas jag få ihop bitarna med mindre stress och mer gott om tid. Förhoppningsvis ska utsidan få en översyn också![]()
Oljesölet var en grej som hade hoppat lös varför det kom ut olja första repan, andra så blev det kompression i kylsystemet och vatten i oljan..Richard skrev: Det var synd att det inte "bara" var oljesöl från nåt slangkoppel.
Hoppades att det inte var nåt allvarligt när jag hörde om oljan av daniel.
Och nog hinner du få ihop bitarna innan nästa sommar.
Vi får i värsta fall gömma plasman för dig
Det lät attans tråkigt, men man kan ju alltid hoppas att det inte är nåt alltför allvarligt.Fredde Holmgren skrev:andra så blev det kompression i kylsystemet och vatten i oljan..
Simon ska ju gå skola ett bra tag framöver så han kommer nog inte hinna bygga så mkt i vinter.. ingen plasma alltså
Ja det var i alla fall på gränsen att det fanns internetximon skrev:Det tycker jag verkligen, men var kameran uppfunnen på den tiden du började trimma volvo?