Rydberg - Amazon -66 B20 2.1l Weber
- bmw02touring
- Forumsberoende
- Kontakt:
Såg den där på blocket och då började det rycka i Amazontarmen igen, Hade en när jag var ung (host 15år sedan host ) Blir fränt med din rova i.
Men se till att få in den från snöblasket, det tär som faan på gamla bilar.
Men se till att få in den från snöblasket, det tär som faan på gamla bilar.
Niclas Carnesköld
Tack till:
Proauto Nyköping
MECA Nyköping
Autoexperten Nyköping
OLB Nyköping
E3Otto & Leffe
Smurfen Performance
Tack till:
Proauto Nyköping
MECA Nyköping
Autoexperten Nyköping
OLB Nyköping
E3Otto & Leffe
Smurfen Performance
- Roger Persson
- Forumsberoende
- Kontakt:
[/quote]Rydberg skrev:Du är guld värd Roggan!DruTTeN skrev: Brons brickan nöts ner efter ett tag = kammen glappar axialt o sen går drivningen till fördelarn åt helvete.
Rekomenderar alla att sätta dit stål istället om dom ändå har kammen bort tagen......Angående stålbrickan så är d precis som drutten säger...
Gött o bli av me lite grejer som bara ligger, fast farsan
tyckte de hade varit bätte bli av med ett block än 20gram..

bmw02touring; jaså, på stenåldern alltså?
b20ticpower; Skeppa hit några block o toppar också när du ändå håller på
, bara dom är i samma prisklass som kilen o ringen 

b20ticpower; Skeppa hit några block o toppar också när du ändå håller på

Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
- bmw02touring
- Forumsberoende
- Kontakt:
Japp, man har ju hängt med ett tag. Kan dock fortfarande lägga gummirök På den tiden var en Amma ganska vass om den hade B20 dubbla stromberg och ex-rör.
Det har gått lite framåt eller hur.
Niclas Carnesköld
Tack till:
Proauto Nyköping
MECA Nyköping
Autoexperten Nyköping
OLB Nyköping
E3Otto & Leffe
Smurfen Performance
Tack till:
Proauto Nyköping
MECA Nyköping
Autoexperten Nyköping
OLB Nyköping
E3Otto & Leffe
Smurfen Performance
Jo det har jag sett, o bygga bil kan du också fortfarandebmw02touring skrev:Japp, man har ju hängt med ett tag. Kan dock fortfarande lägga gummirök På den tiden var en Amma ganska vass om den hade B20 dubbla stromberg och ex-rör.

Med motorn står d faktiskt stilla nu, måste få dubbla fjädrar infrästa i toppen innan den kan åka på.....Sen står jag i valet o kvalet om jag ska korka smithålen mellan lyftarna lr inte.....Verkar ju vara en smart o billig lösning men känns lite riskabelt på ngt sätt, känns som man ska åka på dåligt oljetryck p.g.a att oljan inte kommer ner till sumpen tillräckligt snabbt tack vare skvalpplåten, kanske e jag som oroar mig i onödan?
- Roger Persson
- Forumsberoende
- Kontakt:
jag syftade på hålen i lyftargallerietB20TicPower skrev:Det är väl egentligen inte några jätte
mängder med olja som rinner ner där?
Det äv väl bara vipp bryggans
olja som rinner ner där?
Ja har starta motorer för att varmköra
innan efter dragning utan ventilkåpa
och det skvätter egentligen bara lite..?
Så de lär ju inte "forsa" ner olja där?

-
- För mycket laddtryck
- Kontakt:
Timos Motor är dom som började med att plugga med vinkorkar, och de gör det forfarande.
Amazon 65 Rip. 69 stulen rip. 69 och 245 78/85-
http://photobucket.com/albums/y24/Hasse63/
__/ __/ __/ __/ __/__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
http://photobucket.com/albums/y24/Hasse63/
__/ __/ __/ __/ __/__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
Jo jag vet det, eftersom dom fortfarande gör det så ska jag nog försöka mig på det också....Åker dom med skvalpplåtar?Hasse63 skrev:Timos Motor är dom som började med att plugga med vinkorkar, och de gör det forfarande.
Nä här händer d inte mycket vill jag lova, har fått för mig att jag satt kolvringsgapen åt samma håll iställe för motsatta så d har dragit ner mitt skruvar humör lite....Ska skicka tillbaka K19 kammen nästa vecka o köpa en annan såfort jag fått dom pengarna...
Köpte föresten ny inredning idag, stolarna o sittdynan bak såg ut o vara helt nya från fabrik....Inte värst dyrt blev det heller...
Blir vell tvungen o åka ner o skruva nu i helgen igen så man får ordning på det där snart...
Köpte föresten ny inredning idag, stolarna o sittdynan bak såg ut o vara helt nya från fabrik....Inte värst dyrt blev det heller...
Blir vell tvungen o åka ner o skruva nu i helgen igen så man får ordning på det där snart...
OrutinRydberg skrev:Nä här händer d inte mycket vill jag lova, har fått för mig att jag satt kolvringsgapen åt samma håll iställe för motsatta så d har dragit ner mitt skruvar humör lite....Ska skicka tillbaka K19 kammen nästa vecka o köpa en annan såfort jag fått dom pengarna...

Inget slår skön sången från Webrar!