tack för all beröm
jo vi får mycket beröm av både kunder och gäster på firman för våra väldigt fina lokaler, just nu p bilderna är det fullbelämmrat med skit i verkstaden (troligen för jag har haft semester ett par veckor

) som inte skulle stå inomhus igentligen.
utan alla dessa maskiner så skulle jag nog knappt få för mej att börja bygga så pass avancerat, då hade man nog utgått från nått befintligt chassie att bara bygga om å inte bygga från grunden.
Men nu bygger jag jag ju ställningar å stativ plus massa liknande grejjor dagligen inom yrket, saker som är betydligt mer tidskrävande och med högre precision,
så då går det ju rätt smidigt när man kan bygga som man själv vill, å inte behöver ha i åtanke att varje detalj ska passa in med 3-4 andra saker som tillhör samma anläggning...
Japp priserna och kvalite'n jag får på materialet från BE_group gör det tom ändå roligare att bygga.
kärran har inte kostat mej många kronor hitills

golvplyfan är den hitills dyraste investeringen
var först t'änkt den skulle målas ikväll men vi håler även på å flyttar till en större lägenhet (flyttar nyårdsgen

)
så måste nog lägga närmsta dagarna på å packa å kasta gammalt bråte som man förvarat i källaren