Postat: fre feb 06, 2009 8:41 pm
vad blev det för kamaxel? D-kam ?
Ett forum för motorentusiaster
https://forum.savarturbo.se/
jag är nog inne på de med..b20_freak skrev:vad blev det för kamaxel? D-kam ?
nänä inget sånt, kan säga att grabbarna på ENEM är riktiga kalas karlar och grymt bra på o ge spec. priserweber-power skrev:jag är nog inne på de med..b20_freak skrev:vad blev det för kamaxel? D-kam ?![]()
![]()
va blev de nu för nått då? kg5-kg6?
då blev de en H3 kamaxel antar jagRydberg skrev:nänä inget sånt, kan säga att grabbarna på ENEM är riktiga kalas karlar och grymt bra på o ge spec. priserweber-power skrev: jag är nog inne på de med..![]()
![]()
va blev de nu för nått då? kg5-kg6?![]()
weber-power skrev:då blev de en H3 kamaxel antar jagRydberg skrev: nänä inget sånt, kan säga att grabbarna på ENEM är riktiga kalas karlar och grymt bra på o ge spec. priser![]()
Du får ursäkta mig för igår drutten, men jag kmr faktiskt inte ihåg ngnting av vårt samtalDruTTeN skrev:C kammen är ju för dubbla förgasare, du borde ha en sån
Den dyker upp imorrn eller på onsdagRydberg skrev:Ingen topp än sålänge, hoppas drutten har koll på den där...Har iallaf pratat med Nicklas på Motormekano o han tar emot bottendelen imorgon för balansering, lättning och ev. slipning, återkommer imorgon
Du får jobba dig varm givetvis. Shysst Amazon BTW, kolla på den när Lidstrand hade den, och nu blir det riktig motor oxåRydberg skrev:
synd bara d e så jävla kallt fortfarande![]()
Går inte o bli varm när man pillar bromsarRichardGustavsson skrev:Du får jobba dig varm givetvis. Shysst Amazon BTW, kolla på den när Lidstrand hade den, och nu blir det riktig motor oxåRydberg skrev:
synd bara d e så jävla kallt fortfarande![]()
Jag blästrade med styrnigarna i, men täckte över alla packningsytor och styrningarnaRydberg skrev:Ngn som vet om man kan blästra toppen med styrningarna i?