Måste ju uppdatera lite igen känner jag !
Har hunnit avrätta en 280:i låda och nu en 260:i låda, Främre Bakaxelklumps infästningen 2 gånger, ett gäng däck, ett växelspaksställ hittills, Och har väl avverkat en 60-70mil iaf!
Växellådsbyte
Växellådan paj igen
Lite bus!
Måste skaffa Coilovers till nästa säsong, Mina sportdämpare och fjädrar känns som lite mjuka.. Har bottnat bakfjädringen några gånger vid växling från 2:an till 3:an
Så nu ställs den undan för denna säsong, Finns mycket på att göra listan i vinter!
Lite av grejerna som ska uppgraderas/ fixas är:
*Byte till Stöddigare låda + Koppling
*Bygga om bakvagnen så man får justerbara hjulvinklar + stadigare fäste till klumpen och hårdare bussningar överallt
*Skaffa Coilovers
*Lacka om hela bilen och fixa i ordning M-paketet så den ser ut som nånting också
Sen har planerna börjar skena lite med motorn... Men det får bli om det finns tid över

Har börjat spåna på att montera i 3.8l vev i den ihop med kortare stakar, så jag får upp volymen lite till

Och när man ändå har isär den så kan man ju fila lite i toppen också .. ja ni förstår nog hur detta kommer sluta om jag börjar göra nåt med motorn ..
Är sugen på att byta till såna där Bosch 2200cc spridare också, ska tydligen funka riktigt bra på lågregistret också.. Men skaffar man såna så kan man ju lika gärna skaffa en större turbo också
Så jag vet inte riktigt vad som kommer hända med den i vinter, Men omlack + växellåda står högt på listan just nu !