Verkar ju vara Luleå i ett nötskal de där, lär ju vara samma gäng som härjade för mig också..
Man kan ju undra vad de är för fel på dessa människor?!
jo har 12x 12 nu, har alla lastpunkter mellan 55-100kpa för att den ska gå någorlunda rent.mattias skrev:Fler lastpunkter med den här kamaxeln behöver inte hjälpa något. Har du 12x12 nu?
näe de stämmer väl, polisen stannade besgubben när han var ute å körde, fick gå och hämta igen bilen själv.Evert skrev:Låter fint att du verkar få ordning på bilen, men skulle gjärna vilja höra historien om besiktningen och den gående bes-mannen som träffade några blåklädda herrar. (om det bara inte är en myt jag hört)
Markus skrev:näe de stämmer väl, polisen stannade besgubben när han var ute å körde, fick gå och hämta igen bilen själv.Evert skrev:Låter fint att du verkar få ordning på bilen, men skulle gjärna vilja höra historien om besiktningen och den gående bes-mannen som träffade några blåklädda herrar. (om det bara inte är en myt jag hört)
ombes igen imorrn, hoppas de går vägen
jo men han sa också att bilen dog och han inte fick igång den igen, men starta direkt ja kom dit...Evert skrev:var väl så enkelt som att han hade inte med sig sitt körkort och fick lämna bilen på platsen och gå tillbaks till besiktningen..., om jag förstod det hela rätt