Biltemas bränslepumpar, vilken är värst?
Ja, så länge det är konstant-plus kopplad till batteriet så är det bara att köra på den säkringshållaren.
I nuvarande motostyrningen måste du hitta igen den signal som jordar bränslepumpens relä och helst dra den ända dit bak till det nya reläets placering nära pumparna och konstantplus.
Det kanske finns en relähållare där fram i elhärvan som du säger. Det kan bara du ta reda på.
I nuvarande motostyrningen måste du hitta igen den signal som jordar bränslepumpens relä och helst dra den ända dit bak till det nya reläets placering nära pumparna och konstantplus.
Det kanske finns en relähållare där fram i elhärvan som du säger. Det kan bara du ta reda på.
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
-
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 206
- Blev medlem: tor jul 26, 2007 9:33 pm
Det beror på kvaliteten på skarvarna det, mät spänningen vid pumparna så vet du hur det ligger till.
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
-
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 206
- Blev medlem: tor jul 26, 2007 9:33 pm
-
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 206
- Blev medlem: lör nov 03, 2007 7:58 pm
- Ort: Helsingborg, Skåne
vesslan skrev:nån som har testat dessa som förpumpar????
http://www.biltema.se/products/producti ... mId=105131
Jag testade deras andra modell ( den runda) och den la av en gång. Polaren delade och fixa o trixa fick docj ej i gång den igen. Då blev jag förbannad och feta till den men något verktyg jag hade i näven sen starta den

Theis Christiansen
Helsingborg
142 turbo
4.93s and 232km/h 1.14 60 fot @201m
Helsingborg
142 turbo
4.93s and 232km/h 1.14 60 fot @201m
-
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 389
- Blev medlem: sön sep 30, 2007 9:27 pm
- Ort: Malmö
- Kontakt:
Jepp kör med en sådan till min catch tank o den har funkat ännu sålängevesslan skrev:nån som har testat dessa som förpumpar????
http://www.biltema.se/products/producti ... mId=105131

Körde Opel Kadett GT/E 75:a med 2,5 TIC
Bygger Opel Manta 3,0 TIC
https://www.facebook.com/groups/1439720 ... 3/?fref=ts
Bygger Opel Manta 3,0 TIC
https://www.facebook.com/groups/1439720 ... 3/?fref=ts
Sidan 101: http://www.biltema.se/archive/documents ... il_118.pdf
Massor av bilar använder samma pump.
52-200 349:-
52-201 349:-
52-202 499:- ( Volvo turbo )
52-203 499:- ( Volvo turbo, SAAB Turbo )
52-204 499:-
52-205 349:-
52-206 349:-
52-207 349:-
52-208 449:-
52-209 449:- ( Större BMW )
52-210 349:-
Massor av bilar använder samma pump.
52-200 349:-
52-201 349:-
52-202 499:- ( Volvo turbo )
52-203 499:- ( Volvo turbo, SAAB Turbo )
52-204 499:-
52-205 349:-
52-206 349:-
52-207 349:-
52-208 449:-
52-209 449:- ( Större BMW )
52-210 349:-
-
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 137
- Blev medlem: tor jun 29, 2006 6:14 pm
- Ort: Uppsala