Ja ja. Jag ska svetsa i förstärkningar jag med. Men jag undrar om inte ramen viker sig när den står belastad så utan förstärkningarna, medans du bygger?Foffe skrev:även om inte besiktningen kräver innerskärmar så lär det ha en vis förstärkning. Rör ska dras som förstärkning på min. Ska även svetsas en liten "kil" längst ner där ramen möter själva karossen. Ha bara inte bleve gjort än. Jag vill se att bilen startar å gör först sen lär ja få ny energi å börja på å dona me resten (hoppas jag)
Foffes volvon Taksänkta
Idag har katchtank tillverkats. Hitta en brandsläckare av märket "skogis" som fick sätta livet till (höll ja oxå på å göra nära på
)
Trodde eftersom munstycket på släckarn va trasig å sprinten va ur att släckarn va tom så påväg till verkstan tryckte ja till en gång på släckarn å fick kolsyra rakt upp i ansikte
tur att man e glasögonorm.

På bilden syns vanlig bosch insprutningspump från en saab. En sugande pump ifrån biltema. Vanligt bränslefilter från tanken syns under "släckarn"
Fanns förslag på att montera returledning för bensin på lilla rörbiten på påfyllnadsrör för dom som inte har en aluminiumsvets funkar det bra att använda skarvslangen mellan oxå

Trodde eftersom munstycket på släckarn va trasig å sprinten va ur att släckarn va tom så påväg till verkstan tryckte ja till en gång på släckarn å fick kolsyra rakt upp i ansikte

På bilden syns vanlig bosch insprutningspump från en saab. En sugande pump ifrån biltema. Vanligt bränslefilter från tanken syns under "släckarn"
Fanns förslag på att montera returledning för bensin på lilla rörbiten på påfyllnadsrör för dom som inte har en aluminiumsvets funkar det bra att använda skarvslangen mellan oxå

-
- Sävar Turbo Racing
bilen är provstartad nu (med 0 bars övertryck alltså bara utjämnat) men den vill bara gå om jag matar den med 0,3-0,4 bars tryck och enligt uppgifter ska dom ju då ha 0,18 ? (2 st dellorto)
Nu sitter mätarn bara på ena förgasarn å regulatorn har dubbla utgångar så det går en slang till respektive förgasare. Men endock ska det vell vara 0,18 på mätarn då
Den vill inte riktigt gå på så låga tryck verka de som. Sen går bilen å hålla vid liv i kanske 30 sekunder sen dör den av å e man riktigt snabb på gasen gå man fart på den igen. E som att soppan inte räcker till
Nu sitter mätarn bara på ena förgasarn å regulatorn har dubbla utgångar så det går en slang till respektive förgasare. Men endock ska det vell vara 0,18 på mätarn då

Den vill inte riktigt gå på så låga tryck verka de som. Sen går bilen å hålla vid liv i kanske 30 sekunder sen dör den av å e man riktigt snabb på gasen gå man fart på den igen. E som att soppan inte räcker till