Jag byggde dock en gubbe, var aldrig så kreativ att jag kom på att man kunde sträva efter 1 mille

Nix har inte börjat med grenröret än, motorn ska i först till helgen och då ska plenumet byggas först. Så det torde väl gå brachellquist skrev:Har du börjat svetsa i avgasflänsen eller skulle man kunna låna den som hål mall nång gång i veckan?
tjejen lär juh gillatRogge skrev:ohh hockeypuckar.. kan lova att det är jobbigt om man kör med bilen som brukis och under 3-4000 varv.. så skakar det en hel del.. men men
är ju mindre stökigare än vad jag har i mitt garage =)
skulle va det då!robban skrev:tjejen lär juh gillatRogge skrev:ohh hockeypuckar.. kan lova att det är jobbigt om man kör med bilen som brukis och under 3-4000 varv.. så skakar det en hel del.. men men
är ju mindre stökigare än vad jag har i mitt garage =)
Inte är snön nära, lugna sig... I oktober kommer första snön som försvinner rätt snabbt, sen snöar de o töar bort under november, sen kommer den riktiga snön i december och sen smälter allt bort i feb, så i Mars börjar sommarsäsongen 2006!robban skrev:dock så skrapade jag hela underedet innan jag lackade du lackade över underedsmassan va, ser så ut på bilderna iaf...
jo det går frammåt men dock så blir det oroväckande kallt på kvällarna nu fan snön är nära
Bak är det inge massa kvar, framtill där det var okej tog jag monster kratchen och röjjde bort skiten. Massan är ju på såvis ändå kvar.robban skrev:dock så skrapade jag hela underedet innan jag lackade du lackade över underedsmassan va, ser så ut på bilderna iaf...
jo det går frammåt men dock så blir det oroväckande kallt på kvällarna nu fan snön är nära