Så till bilen, det som är gjort/görs är bakvagn och framvagnen blästrad
inpressade nya superflex bussningar runt om, boxade bärarmar och lackat. Nya bromsrör hela systemet, lackad undertill osv...
Mål: 90++
Bakvagnsbalken var som vanligt ganska rostig och den fick en smärre fixning den kan du se mer av här ---->>http://robban.bmwcoupe.nu/bakvagn.html
Lill garaget man pular i hehe

Dyrbussningarna

Bärarm blästrad, boxad, nya bussningar och hammarlackad på platts.

hela bakvagen klar förutom kränghämmar bussningarna...

framvagnsbalen blästrad lackad styrväxel samt superflex bussningar monterat...

Pga löken till forntida ägare som kapat upp kardantunneln rakt som ett snöre, och den medföljande "skruvade" kardantunneln var bara att rata. Då kardantunneln är en av de styvaste punkterna i karossen.... Ska komma ihåg de kardantunnel = bra att ha ... hm ok
Här görs en ny stadig sådan som kläs med plåt vilket är gjort i nuet har bara inte hunnit fixat kameran... Men såhär såg de ut då...

Och lite plåt kan vara bra att ha till tunneln

turbo plattan med sintern....

Intercooler säg vara bra har jag hört... (motor utrymmet bara grundat)

Lite bromsrör och verktyg för att dra om hela skiten, nytt är fint eller hur de nu va

Turbon är en Holset HX35 då jag inte hade något större liggandes, bytes vid behov... En sak till KL-Racings flänsar till m10 toppen passar lika bra som en yamaha yz 125:a gör på en harly träff! Efter samtal med snubben ifråga "- Mja, hoppsan nya är gjorda innom 2-3v" jaha smirtobert aja om nån har m10 fläns för bra pengar i ume trakten så uppsattas de då jag vill göra grenröret klart..

Tack och bock!
//Robban