Börjar väl här: jag är på bilden i stävsjö? eller vad fasen hette det... Det ligger iallafall någon mil efter att jag fick servorem-haveri på e4an på väg hem från Norrtälje.
Tungstyrd så in i he*vete är den utan servo..

Den mådde lite dåligt.. Tur att man var utrustad med en som nästan passade så man tog sig hem utan att få träningsvärk i armarna dagen efter.

Blev lite trött på att det ALLTID var skräp i bagaget, vred huvet 180 grader och fann problemet. Det rasade ner varje gång jag stängde luckan

Finns bara en lösning.

2mm ist för den jäkla dubbelplåten. Inte svetsat jättemkt eftersom den är mest för "syns skull" bakom panelen.

För att inte damma ner hela bilen inuti

Remsystemet omgjort, har nu två långa remmar istället för tre.
Förut var det:
en vev--extragen1--extragen2, en vev--vattenpump--vaccumpump/orggenerator, en vattenpump--servopump
Nu är det:
en vev--vaccumpump--vattenpump--extragen1--extragen2, en vev--vattenpump--servopump
Säkert oerhört intressant fakta för er

Gillar inte dessa fälgar och däck.. ser inte bra ut.. men vänta bara, hehe

Ny stereo

Skulle bara prova... skit också! sånt här kan man ju inte bara göra ett hörn [help]

Lite elmeck. Ska ju gå att "dimmra" instrumentljuset men det var bara av eller på med ljuskopplaren jag hade, inte så konstigt då hela "motståndstråden" som man vred kontaktbläcket på var borta

Visade sig att det var ganska ogjort arbete då dioderna inte svarar lika mkt på spänningsskillnaden, ändrar sig bara lite lite. Tänkte väl inte jag på

Visst var wiltonmattan fin, men ganska opraktiskt. Har lagt en gummimatta över.

Lite tätningsklet och lite färg på listkanten med:

Drar strömkabel för baslådan som ska hamna i bagaget.

Där kom den

Men det går ju åt lite mer kablar. Lågnivå och remoten drog jag inne i bilen.

22x2440x1440 tror jag måttet var.. TUNGT så in i helvete att kånka på själv iallafall!

En trött sågarm senare:

Blir bra det här tror jag!

Ett foto på strömkabeln i motorrummet blev det visst också.

Sådär, lite gjort & massor kvar.. som vanligt..
Måste komma igång med mitt projektarbete snart så den här måste ju ut!
Hoppas det finns lite intresse för bilderna jag lägger upp