Skickat från min GM1903 via Tapatalk
Det är väl det som är målet med att bygga sleeper, att få köra ifrån ovetande sportbilsägareswede skrev:Bock och tack, har aldrig varit som alla andra. Har googlat i timmar, finns ingen i hela världen som gjort något avancerat med en Volvo 440/460. Finns inte ens andra lysen att köpa till dessa bilar, finns inget alls i uppgraderings listan. Fanns en baklucke spoiler från Volvo att köpa, men det är allt som finns.Jesper Mäki skrev:Riktigt tufft å annorlunda projekt, är väl inte många som överhuvudtaget bygger på 4-serie å ett såhär invecklat bygge ännu..
Kan tänka mig det blir många stunder av att klia sig i huvet över hur man ska få ihop plåtslageriet. Dom byggde ju tyvärr inte bilarna med raka plåtar, 45 och 90 graders bockar..
Det jag kommer att ha roligast åt är alla (som inte vet) tror att jag sminkat en gris när jag är klar, skärmbreddare och 460 T5 AWD på bakluckan hahahaha'
DEKAL TRIMMAT!!!
Gissa om jag asgarvade nu, Eric!swede skrev:...har aldrig varit som alla andra.
Den skulle jag vilja titta närmare på, har mer info eller länkar??pimpmyfarad skrev:Kul projekt! Du ser ut att ha koll på vad du gör också.
Finns 1 till 460 awd i Sverige vad jag vet. En grå med Audi V8 och dubbelturbo.
Är ju för faen sant ju, eller????fugazi skrev:Gissa om jag asgarvade nu, Eric!swede skrev:...har aldrig varit som alla andra.